12:02
Astfel, în perioada 15 aprilie – 31 mai 2024, între stațiile Drăgănești Olt – Fărcașele, constructorul a deschis șantierul pentru lucrări la podul peste râul Olt, pe FIRUL I, unde va fi demontată suprastructura căii de la km 143+280 până la 143+720 și înlocuită cu materiale noi de cale – șină, traverse și material mărunt de cale – etapă urmată de lucrări de profilat și buraj mecanizat.În timpul lucrărilor de tip QUICK WINS de pe FIRUL I, TRENURILE VOR CIRCULA doar pe FIRUL II între stațiile stațiile DRĂGĂNEȘTI OLT și FĂRCAȘELE, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierului.Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat de întârzierile care se pot înregistra în zona șantierelor, unde se circulă pe un singur fir, și îi asigurăm că lucrări de tip QUICK WINS sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de transport, scopul final fiind creșterea vitezei de circulație la 120 km/h și optimizarea gradului de siguranță, anunță CFR Infrastructură Craiova.
Linia 100: Lotul 3 Rădoiești – Atârnați, Fir I, km 85+880 – 90+500; Lotul 4 Rădoiești – Atârnați, Fir I, km 90+500 – 94+000, Lotul 6 Rădoiești – Atârnați, Fir II, km 92+033 – km 93+932, Lotul 9 Roșiori Nord – Măldăeni, Fir I, km 101+330 – 106+000, Lotul 10 Roșiori Nord – Mihăești (linia II, stația Măldăeni), Lotul 17 Drăgănești Olt – Fărcașele, Fir I, km 143+280 – 143+720, mai informează CFR Infrastructură.
Lot 18 Pitești – Pârvu, km 111+950-113+150, Lot 19 Bradu de Sus – Costesti, km 117+230 – 118+350, Lot 21 Falfani – Stolnici, km 138+050 – 138+130, Lot 22 Stolnici – Harșești, km 146+100 – 146+642, Lot 23 Stolnici – Corbu, km 149+950 – 150+900, Lot 26 Stația Pielesti, km 235+550 – 235+700).