Umilință totală la Direcţia Venituri Buget Local Sector 2. Contribuabilii care au venit dis de dimineață să-și plătească dările sunt nevoiți să stea la cozi interminabile, fără niciun rezultat. Mai mult, se pare că funcționarii „stau afară la cafea și țigări”, în loc să eficientizeze activitatea.
Cetățenii au luat bonurile de ordine de dimineață, dar funcționarii nu par dispuși să îi ajute.
De la ora 11.00 nu au mai emis bonuri de ordine, deși programul de lucru este până la ora 16.30.
Oamenii exasperați au apelat la mediul online pentru a-și transmite păsurile, după ce au fost ignorați de autorități:
„Cum este posibil ca din 11 ghişee să fie deschise doar 3? Cât se mai bate joc de populaţia ţării care plăteşte taxe peste taxe? Pierd o zi să plătesc taxe ptr incompetenta sistemului bolnav din administraţia sect 2?”
„Aș dori să știu de ce mai puneți nr de contact pe situl administrației dacă nu răspunde nimeni. Nu e normal să pierzi timpul să mergi până la ghișeu pentru informații pe care poți să le obții foarte bine și telefonic.”
„Cum este posibil să plăteşti amendă şi să nu fie operata în sistem ,discuţi după 3 luni şi trimiţi iarăşi dovadă de plată şi iarăşi la 01/01/2019 să apari ca trebuie să platesti amenda că încă nu a fost ştearsă din cont .Pe funcționari cine îi sancţionează?”
„Deja după ce trece de ora 11 nu se mai eliberează bonuri de ordine, că nu cumva să rămână ei peste orele 14:30. Ca să nu mai spun că nu sunt deschise nici măcar jumătate din ghișee.”
„Groaznic!! Din 11 ghişee doar 3 sunt deschise, stai la coada cel puţin 3ore pt un certificat de atestare fiscală. Cel puţin 30min la fiecare bon de ordine,este pur şi simplu cea mai oribilă instituţie din câte există”
„La sediul de la Gara Obor de lângă farmacie este tot timpul coada sau mai bine zis codoi. Acolo tot timpul lumea stă la cozi .Dar în permanență câte 2,3,4 angajaţi stau afară la cafea, ţigări și neapărat telefonul la ureche.”