Aproape 40% dintre consumatorii români vor începe cumpărăturile de Crăciun mai devreme în acest an pentru a eșalona cheltuielile. 7 din 10 români sunt atrași de diferitele ediții limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului.
Aproape două treimi dintre români spun că vor aloca anul acesta același buget pentru cumpărăturile de Crăciun ca și în 2023, în timp ce aproape 20 la sută dintre consumatori vor aloca un buget total mai mic, iar majoritatea românilor susțin că sunt îngrijorați de prețurile de sărbători.
Iar asta se se vede și în următoarea cifră: 11 la sută dintre români au declarat că nu intenționează să cumpere deloc anul acesta pentru Crăciun, mai puțin de o jumătate dintre români intenționează să cheltuie între 500 și 1000 de lei, pentru cumpărăturile de Crăciun, 24% au un buget total sub 500 de lei în timp ce doar 1 din 5 români va cheltui între 1000 și 2000 de lei anul acesta.
În ce privește ce anume vor cumpăra românii, ei bine, 7 din 10 români sunt tentați de diferitele ediții limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului. De asemenea, 52% declară că achiziționează des produse tematice din perioada sărbătorilor de iarnă.
CITEȘTE ȘI:
Statul scoate la vânzare peste 18.000 de brazi. Cât costă bradul de CRĂCIUN