Un tânăr cunoscut în mediul online pentru că verifică restaurantele vedetelor a povestit cât a plătit pentru o omletă în restaurantul lui Dani Oțil, din București. Doar apa consumată a costat 22 de lei, arată Matei Teodoru, care are un canal de YouTube cu zeci de mii de abonați.
Tânărul menționează că nu frecventează decât localurile cu proprietari vedete, acolo unde merge și, la plecare, acordă o notă pe baza servirii, a prețurilor și ambianței întâlnite.
Matei Teodoru a comandat un mic-dejun pentru două persoane la „The Grill”, restaurant deținut de Dani Oțil, supervedeta Antenei 1, co-prezentator al emisiunii „Neatza cu Răzvan și Dani”.
„Undeva la 13-14 minute a durat să ne aducă mâncarea”, remarcă Matei Teodoru, cel care a „testat” restaurantul lui Dani Oțil. După ce a gustat din omleta fresh caprese, care a costat 42 de lei, tânărul a tras următoarea concluzia cu privire la acest local preferat de mulți bucureșteni:
„Arată foarte bine, pe plating, pe servire, pe locație! Restaurantul ăsta stă top”
Nota de plată pentru micul-dejun de două persoane a fost 122 de lei, „nici foarte mult, nici foarte puțin, este conform zonei”, după cum a remarcat Matei Teodoru, care a acordat nota 8,25 pentru raportul calitate-preț. De remarcat că doar apa plată consumată a costat 22 de lei.
Doi turiști americani au fost complet uimiți de prețurile dintr-un restaurant din Sibiu. Cei doi au venit să viziteze România și au fost șocați de prețurile pe care le-au găsit.
Cei doi turiști au ajuns în România, în orașul Sibiu, care, anual, atrage mii de turiști din toată lumea. Pe lângă atracțiile turistice și monumentele medieval, turiștii au rămas surprinși de mâncarea noastră și de prețurile foarte mici pe care le-au găsit într-un restaurant din centrul orașului.
Aceștia au povestit că au plătit doar 35 de lei pentru un prânz format dintr-o ciorbă și o șaorma.
„Nu știu ce are în ea, dar e extrem de bună și uitați-vă cât de mare e”, a spus unul dintre turiști, arătând la camera porția generoasă. Întreaga experiență a fost împărtășită într-un videoclip pe care l-au postat apoi pe canalul lor de YouTube.
CITEȘTE ȘI:
Câți TURIȘTI și-au petrecut vacanța în România, în primele nouă luni ale acestui an