Cât trebuie să plătească un turist român după ce a DISTRUS o canapea aflată în camera unde era cazat. „A mai pățit cineva?”
Un turist român, care și-a rezervat cazarea pe booking, a povestit ce a pățit după ce a distrus parțial canapeaua din cameră.
„Se dă următoarea problemă: Din greșeală, am ars cu fierul de călcat canapeaua din livingul unei cazări închiriate pe booking. Nu am ascuns dauna, chiar i-am arătat-o proprietarului la check-out. Problema este că astăzi am primit o cerere de plată care din punctul meu de vedere este MULT prea mare față de daunele provocate. A mai pățit cineva? Cum putem proceda? Mulțumesc!”, a scris acesta pe grupul „Vacanțe do it yourself”, potrivit Antena 3.
1.000 de euro, pentru că a pătat canapeaua
Deși turistul a anunțat proprietarul despre incidentul neplăcut, pentru daunele aduse canapelei acesta i-a cerut 1.000 de euro pentru a înlocui mobilierul stricat.
Situația a fost comentată și de internauți. Iată ce a spus unul dintre ei:
„O retapițare completă, cu toată sinceritatea, costă aproape cât o canapea nouă (dacă se dorește material bun, rezistent la uz, mai ales că-i vorba de o locație de închiriat), cât despre cârpeală, cred că nici dumneavoastră, în calitate de viitor client, nu v-ar plăcea la o cazare să găsiți un obiect / echipament deteriorat / cârpit și să vă mai coste și o căruță de bani / noapte, corect? Iar dacă v-ar fi cerut taxa de 100 lei, ce să facă cu această valoare? Și cârpeala costă mai mult… Iar, fie vorba între noi, ca potențiali clienți, NU călcăm rufe pe o canapea fără să ne asigurăm că avem un mijloc de protecție safe 100%. Eu nici măcar sau mai bine zis mai ales acasă n-aș face asta”, a comentat cineva.
FOTO – Caracter ilustrativ: Shutterstock