Cătălin Drulă, acces de sinceritate: “Înainte înjuram politicienii și miniștrii pentru traficul de pe Valea Prahovei, acum mă înjur singur!”
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a dezvăluit că, în urmă cu doar câteva luni, îi înjura pe politicieni și miniștri pentru traficul de pe Valea Prahovei. Între timp, mai exact după alegerile parlamentare din decembrie 2020, situația s-a schimbat.
Ministrul Transporturilor a anunțat că a fost parafat contractul pentru proiectul tehnic al autostrăzii Ploiești-Brașov, care ar urma să traverseze Valea Prahovei, o zonă tot timpul aglomerată, care, de-a lungul timpului, i-a dat bătăi de cap inclusiv lui Cătălin Drulă.
“Am semnat contractul pentru proiectul tehnic Ploiești – Brașov. Sper să livreze un material de calitate. Este același care face A7 de la Ploiești la Bacău. Am discutat să se concentreze pe un traseu modern în zona critică cu un tunel de 4 km la Bușteni, cu tunel de 2 km la Sinaia. Cred că varianta cu tuneluri este cea care ar ajuta și turismul. I-am rugat să ne predea zone de documentație mai repede, de exemplu la Comarnic. Nu o să dureze câteva luni. Termenul contractual pentru documentație este de 2 ani și jumatate. Sper ca pe anumite sectoare să fie gata mai repede. Sunt interesate firme mari din Europa pentru acest proiect. Stabilind exact traseul poți obține un preț mult mai bun”, a declarat Cătălin Drulă, la Digi FM.
Cătălin Drulă, acces de sinceritate. Valea Prahovei i-a dat mari bătăi de cap
Întrebat, totodată, pe cine critica în momentul când trebuia să traverseze Valea Prahovei, până să ajungă în actuala funcție, Cătălin Drulă a răspuns sincer: “Pe politicieni și pe toți miniștrii de până atunci. Acum mă înjur singur”.
Detalii despre proiectul tehnic
În continuare, Cătălin Drulă a oferit detalii despre proiectul tehnic al autostrăzii Ploiești – Brașov care ar trebui să traverseze Valea Prahovei, una dintre cele mai circulate zone din România.
“Am discutat cu dumnealor să se concentreze pe un traseu modern în zona critică a Văii Prahovei, cu tuneluri. E traseu cu tunel de 4 kilometri la Bușteni, cu tunel de 2 kilometri la Sinaia. Ar ajuta și turismul să scoți traficul din zonele respective. I-am rugat să ne predea zone de documentație unde se poate mai ușor și mai repede și unde este critic, spre exemplu varianta ocolitoare de la Comarnic, ca să o putem scoate la licitație înainte de restul proiectului. N-o să dureze câteva luni. E o licitație scoasă înainte să înceapă mandatul meu, e de vreo doi ani și jumate pentru documentație”, a mai declarat Cătălin Drulă.