Câți bani primesc, pe seară, CLIENTELE FALSE din cluburile din Centrul Vechi. Iau și comision: „25% card, 30% chash”
Clientele false sunt angajate pentru a atrage și întreține clienții reali, promovând consumul de băuturi și participarea activă la evenimentele din cluburi. Prin prezența lor, ele contribuie la crearea unui mediu atractiv și la stimularea cheltuielilor din partea celorlalți clienți.
Chiar dacă nu există o meserie în sine de „clientă falsă”, totuși ofertele de muncă în acest „domeniu” nu lipsesc.
Un anunț postat pe Facebook dezvăluie detalii despre salariile și comisioanele percepute de clientele false angajate pentru a anima atmosfera în cluburile din Centrul Vechi.
Potrivit anunțului, clientele false din cluburile din Centrul Vechi primesc un salariu fix de 150 lei pe seară, la care se adaugă comisioane substanțiale. „Comision 25% card, 30% cash” – specifică anunțul, indicând că aceste femei primesc o parte semnificativă din sumele plătite de clienți fie prin card, fie în numerar.
„Clientele false” cu carte de muncă
Anunțul, care se adresează femeilor interesate de această activitate, promite și un contract de muncă legal. Programul de lucru este specificat de la ora 22:00 până la 05:00, interval în care clientele false sunt așteptate să interacționeze cu vizitatorii cluburilor și să creeze o atmosferă plăcută și dinamică.
„Angajez cliente false (Night club) Centrul Vechi. Salariu 150 lei. Comision 25% card, 30% cash. Carte de muncă. Program 22:00-05:00” – se arată în anunțul postat pe Facebook.
Această practică, deși controversată, este o strategie utilizată de unele cluburi pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește veniturile.
Ce calități trebuie să aibă o clientă falsă
Primele calităţi pe care trebuie să le aibă un mystery shopper sunt seriozitatea şi punctualitatea, alături de atenția la detalii, conform site-ului mkor.ro, care a postat un anunț de angajare a unei cliente misterioase. De asemenea, candidatele la un asemenea loc de muncă trebuie să aibă și:
- Abilități de comunicare. Ca și mystery shopper, trebuie să interacționezi cu angajații locurilor pe care le vei vizita și să poți spune clar ceea ce ai nevoie.
- Abilitatea de a urma indicații. Ca și cumpărător misterios, va trebui să urmezi o serie de instrucțiuni scrise. Acestea sunt vitale pentru buna desfășurare a proiectului, așa că va trebui să le urmezi cu strictețe.
- Atenție la detalii. Clienții misterioși trebuie să caute anumite caracteristici sau detalii pe teren. Trebuie să fie capabili să se încadreze într-un termen-limită.
- Creativitate și agilitate în gândire. Câteodată, vor exista situații neprevăzute, la care va trebui să reacționezi rapid, chiar dacă nu ai o pregătire prealabilă din partea noastră, pentru acea situație anume.
- Sociabil. Trebuie să ai o atitudine deschisă și prietenoasă, atunci când faci cumpărături. Nu căutăm clienți “nemulțumiți” pentru vizitele pe teren, ci clienți obișnuiți.
- Abilități de exprimare în scris. La finalul vizitelor, trebuie să scrii un rezumat cât mai clar și detaliat, în care să descrii evenimentele – dacă e cazul – și experiența avute într-o anumită locație.
- 2-3 ore disponibile pentru mystery-shopping. Fiecare locație va implica un timp total de 2-3 ore, începând cu cumpărăturile propriu-zise, cât și scierea rapoartelor. Acest interval trebuie să fie neîntrerupt (raportul trebuie scris imediat după vizita în locație, “la cald”).