Revin în actualitate facturile greșite emise de furnizorii de electricitate. De data aceasta, o femeie din Ploiești a fost aproape să-și ia o țeapă de câteva sute de lei și asta din vina companiei Electrica Furnizare.
Când a primit factura, a crezut că este o greșeală, dar inclusiv la ghișeu, unde a mers pentru explicații, i s-a transmis că are de achitat suma respectivă.
Însă, ea nu a vrut să lase lucrurile așa, astfel că a mers mai departe în căutarea dreptății.
„Bună ziua. Vreau să vă arăt cum Electrica Furnizare mi-a vândut curentul estimat cu 0,88 lei/kw, iar când mi-au rambursat diferența, în urma citirii contorului, estimarea fiind mai mare decat consumul, mi-au returnat contravaloarea kw neconsumați, dar la un preț mai mic, de 0.68 lei/kw. Nu mi s-a părut normal”, a scris femeia pe adresa redacției Observatorul Prahovean.
Nemulțumită, clienta a mers la unul dintre sediile din Ploiești ale Electrica Furnizare și a prezentat situația ivită, arătând facturile pe care le primise.
Chiar și așa, în pofida evidenței, i s-a transmis că nu se poate face nimic și că trebuie să plătească, asta fiind procedura.
„Nu m-am lăsat păgubașă, așa că am făcut și o sesizare scrisă la ei, iar astăzi am primit răspunsul în scris care evident este diferit de cel verbal primit vineri de la ei. De data aceasta, este în favoarea mea și au reglat diferența. Nu ar fi rău să faceți public asta, pentru că nu toți oamenii sunt atenți la facturi”, a continuat femeia.
În răspunsul pe care l-a primit de la Electrica Furnizare se arată că facturile emise anterior au fost anulate. Mai departe, suma de 104,4 de lei rezultată îi va fi returnată clientei prin virament bancar.
Electrica Furnizare nu a emis niciun răspuns la solicitarea de a explica situația creată. De asemenea, ANRE a fost sesizată cu privire la procedura legală care trebuie aplicată în astfel de situații.