Prima pagină » Actualitate » De Black Friday, în România a fost înregistrată cea mai SCUMPĂ comandă într-un magazin. Pe ce a dat un client aproape 50.000 de lei

De Black Friday, în România a fost înregistrată cea mai SCUMPĂ comandă într-un magazin. Pe ce a dat un client aproape 50.000 de lei

De Black Friday, în România a fost înregistrată cea mai SCUMPĂ comandă într-un magazin. Pe ce a dat un client aproape 50.000 de lei
a paper bag with the Black Friday text on it. sales concept,Image: 480430152, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no

A mai trecut o ediție de Black Friday, pe 8 noiembrie, românii cheltuind anul acesta, în medie, pentru o comandă, 252 de lei, valoare puțin mai mică decât cea din 2023, când comanda medie a fost de 263 de lei.

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții, potrivit observatornews.ro.

Conform datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales, ponderea plăților online a crescut la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.

Domeniile care au înregistrat comenzi mai multe

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de următoarele categorii:

„Hrană și accesorii pentru animale de companie” (+106,9%);

„Modă și bijuterii” (+ 90,3%);

„Electronice” (+79,8%);

„Alimente, produse de curățenie” (+64,8%);

„Piese și accesorii auto” (+61,9%).

Categoriile care au înregistrat o evoluție negativă, față de Black Friday 2023, sunt… „Cărți, reviste și ziare” (-39,7%), respectiv „Artă și hobby” (-26%).

Comparativ cu anul trecut , volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%, cele mai mari vânzari fiind înregistrate în Capitală și cele mai mari județe din România: Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj.

La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.

FOTO – Profimedia

Marian Tănase are o experiență de peste 20 de ani în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2001, iar în 2002 se angaja deja la portalul Apropo.ro, ... vezi toate articolele