Prima pagină » Actualitate » Ce a pățit un bărbat din Ploiești care a vrut să renunțe la abonamentul TV de la Vodafone pentru a trece la Digi RCS-RDS

Ce a pățit un bărbat din Ploiești care a vrut să renunțe la abonamentul TV de la Vodafone pentru a trece la Digi RCS-RDS

Ce a pățit un bărbat din Ploiești care a vrut să renunțe la abonamentul TV de la Vodafone pentru a trece la Digi RCS-RDS
Ce a pățit un bărbat din Ploiești care a vrut să renunțe la abonamentul TV de la Vodafone pentru a trece la Digi RCS-RDS

Un bărbat din Ploiești, nemulțumit de programele TV pe care le oferă compania Vodafone, a încercat să renunțe la abonament și să treacă la RCS&RDS, dar a aflat în cele din urmă că este imposibil să facă acest lucru.

Acesta spune că a încercat să discute cu un reprezentant al Vodafone pentru a renunța la abonament, dar întotdeauna îi răspundea un robot care nu reușea să îl ajute cu nimic.

După ce a reușit să discute cu reprezentanți ai ambelor companii, bărbatul a aflat, în cele din urmă, că poate renunța la serviciile Vodafone, dar nu se poate conecta la rețeaua Digi pentru că această din urmă companie nu oferă servicii în blocul în care acesta locuiește.

„Sunt chiriaș în Ploiești de 4 luni, locuiesc pe str. Ion Maiorescu, Ploiești.

Mă confront cu următoarea problemă. Nu sunt mulțumit de canalele TV difuzate de furnizorul Vodafone.

Ca orice cetățean normal, am dorit rezilierea Contractului și m-am îndreptat spre alt furnizor, DIGI România.

Am sunat și la Vodfaone Relatii Clienti *222, însă nu mai poți să vorbești cu cineva (cu un operator), ești «mutat» de la un robot la altul și în final pe WhatsApp, unde îți răspunde tot un robot, care nu înțelege nimic din ceea ce scrii și care îți cere de 15 ori codul de client, ca în final să nu rezolve NIMIC, după ce îți pierzi 15 minute la fiecare apel!!! Dar au înființat *555, apel TAXABIL cu 1,29 euro!!! (de când se plătește în euro în România????).

Telefonic, online dar și la sediul DIGI bd. Republicii, am aflat cu stupoare că nu mă pot conecta la serviciile lor, deoarece scara mea de bloc nu este «cablată». Am făcut o solicitare către Tehnic DIGI și am așteptat 3 luni. Răspunsul din IAN 2023 a fost tot negativ. Și vorbim de bloc ultra-central Ploiești, nu de o casă la 5 km pe un deal izolat!!!

Blocul meu este «exclusivitate» Vodafone, am constatat. Cum este posibil așa-ceva? Există o «înțelegere» și o «împărțeală» ilegală între furnizorii de TV-NET Vodafone și DIGI se pare.

Ai «dreptul» să renunți la unii, dar la alți furnizori nu ai cum să te conectezi.

Este ilegal și nu este normal așa-ceva”, spune bărbatul, citat de observatorulph.ro.

„Cum ar putea proceda o bătrânică de la țară?”

Bărbatul susține că nici măcar nu a avut posibilitatea de a face o sesizare la Protecția Consumatorilor.

„Într-o economie de piață normală era normal să existe 4-5 furnizori, să ai libertatea să alegi care este cel mai bun.

Am încercat sa fac o Sesizare online la Protecția Consumatorilor. Nici acest lucru NU este posibil.

După ce îți cere o grămadă de date personale, îți pierzi 15 minute să scrii, îți cere CUI și adresa firmei (de unde să le știi??), îți mai cere (cireașa de pe tort, la FINAL) BON fiscal sau orice dovadă cum că ai cumpărat ceva neconform!!! Deci ai scris de pomană toate datele de până aici. Eu nu am cumpărat nimic, dar am vrut să sesizez ilegalitatea cu care mă confrunt, și NU se poate, Sesizarea nu se trimite online!!! (iar altă dată când am trimis Reclamație, mi-a venit răspunsul: RESPINS pentru lipsă de dovezi).

Rog să mă sprijiniți cu un demers jurnalistic, prin publicarea celor relatate și, eventual, să sesizați Dvs pe cei implicați: Digi România, Vodafone România și ANPC (aceștia să modifice Siteul, să fie posibile orice fel de Reclamații/Sesizări).

Pe Site ANPC îți trebuie 5 facultăți să completezi Mega-Formularul și să deții scanner, telefon smart, imprimantă, etc, ca să poți trimite o Reclamație. Cum ar proceda o bătrânică simplă de la țară, care nu are decât un telefon Nokia 1100??”, a transmis acesta.

Sursa citată notează că, deși situația poate fi frustrantă pentru clienți, aceștia nu pot să facă nimic în astfel de cazuri, pentru că firmele private care oferă astfel de servicii au tot dreptul din punct de vedere legal să aleagă în ce zone activează și în ce zone nu.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și