Prima pagină » Actualitate » Ce au primit să mănânce aceste 3 turiste într-un hotel de 5 stele „all-inclusive” din Turcia. Au crezut că-i o glumă. Dar nu a fost!

Ce au primit să mănânce aceste 3 turiste într-un hotel de 5 stele „all-inclusive” din Turcia. Au crezut că-i o glumă. Dar nu a fost!

Ce au primit să mănânce aceste 3 turiste într-un hotel de 5 stele „all-inclusive” din Turcia. Au crezut că-i o glumă. Dar nu a fost!

Un grup de turiste a reacționat cu iritare după ce au primit zilnic doar câte o porție de  nuggets de pui şi chipsuri la micul dejun într-o staţiune de cinci stele. Ele au spus că acesta e doar un aspect al „vacanței de iad” pe care au petrecut-o în locația de lux.

O femeie a reacționat furioasă după ce a constatat că  hotelul unde a rezervat o cameră de lux ar fi servit nimic altceva decât nuggets de pui și chipsuri la micul dejun în fiecare zi a vacanței, relatează publicația britanică Daily Star.

Helen Lowe, în vârstă de 52 de ani, Liz Rogers, de 62 de ani, și Colette Jones, de 61 de ani, s-au cazat la hotelul de cinci stele TUI din stațiunea turcească Belek, hotelul „all inclusive” care le-a servit un mic dejun mai puțin rafinat decât se așteptau.

Însă aceasta nu a fost singura neplăcere.  Grupul a susținut că a avut probleme cu camera, lipsa barului și umezeala  „dezgustătoare” care se scurgea prin acoperiș.

„Când am ajuns la hotelul Sky Business din Antalya, am constatat că nu era deloc de cinci stele, fără bar, dormitor dezgustător, cu acoperiș fără izolație, și serveam nuggets de pui și chipsuri la micul dejun, în fiecare zi”, a detaliat Hellen.

„Am fost preluați în seara următoare pentru a ni se spune că zborul nostru a fost din nou întârziat cu încă două ore. Când am aterizat în cele din urmă la Manchester, am stat în avion timp de peste o oră, deoarece nu existau scări, sau un autobuz care să ne ducă înapoi la terminal. Când am ajuns în cele din urmă la terminal nu sosise niciun bagaj și am stat 45 de minute să așteptăm să ni se spună că căruciorul s-a prăbușit și că toate bagajele au căzut”, a continuat ea.

În ciuda ratingului de cinci stele al hotelului, acesta a primit o serie de recenzii „îngrozitoare”, cu cererile de despăgubire din partea grupului respinse de patru ori de TUI.

Citește și