Clienții germani se plâng că primesc produse greșite, după ce au comandat diverse electronice scumpe pe platforma Amazon. De exemplu, în loc de smartphone sau tabletă, au primit șampon pentru pisici, un borcan de murături sau creioane colorate.
Ziarulromanesc.de precizează că, dacă se plâng cu privire la livrarea greșită, consumatorilor li se cere, de obicei, să trimită înapoi mărfurile primite livrate „incorect” și atunci li se rambursează prețul de achiziție sau li se livrează din nou bunurile.
Cu toate acestea, deoarece bunurile comandate nu au ajuns niciodată la destinație, nu le pot trimite înapoi și, prin urmare, nu vor primi o rambursare a prețului de achiziție.
Dacă se insistă, probabilitatea de a obține o rambursare crește, potrivit verbraucherzentrale.de. Unii dintre cei afectați raportează că unele colete livrate sunt nedeteriorate și aparent în ambalajul lor original.
Prin urmare, nu poate fi clarificat clar cine este responsabil pentru această problemă în lanțul de livrare.