Ce a primit un client după ce a comandat o pizza calabrese de 41 de lei, într-un restaurant italienesc din Iași
Vara este perioada anului în care, mai mult decât oricând, românii adoră să iasă la terase, să se răsfețe cu o bere rece sau cu o pizza delicioasă. Însă, nu de puține ori, atunci când ieși la restaurant, experiența nu este una tocmai plăcută.
Recent, o femeie din Iași a împărtășit pe un grup de Facebook ce a pățit atunci când a comandat o pizza calabrese la o cunoscută pizzerie.
”Nota minimă – 1.servire. 2 atitudinea ospătar. 3. faptul ca trebuie sa cunoaștem noi limba italiana si toate ingredientele ( nu este evidențiat în meniu ce este picant), am fost cu copilașul. 4. Răspunsului ospătarului :’asta este problema dumneavoastră’ ca nu am ghicit că este PICANT!!! 5. A fost a doua oară și ultima, timpul de așteptare 25 – 30 minute! 6. Blatul aproape inexistent. 7. De evitat!”, a fost mesajul femeii.
Însă, internații nu i-au dat dreptate. Cele mai multe comentarii au fost pro pizzeria respectivă, despre care se spune că este una dintre cele mai bune din Iași.
”Poate nu e cea mai bună, asta clar, dar este printre cele mai bune pizzerii din Iași. Numai din faptul că faceți o astfel de postare într-un grup public îmi dau seama de atitudinea și aroganță dvs., poate de aia și răspunsul ospătarului, v-ați pus problema asta?”,
”Ce poftă mi-ai făcut. Dau comandă neapărat de la ei că e fix pizza ca-n Italia. Aluat subțire, gumos, nu pâine cu mezel”
”Așteptăm să văd ceva în neregulă (aluat necopt sau produse de calitate îndoielnică), nu te plângi însă decât că era prea puțină. Da, nu e o pizzerie pentru oricine, ci mai mult pt cunoscători și pasionați de calitate. E ușor să scrii o postare defăimătoare, însă greu de pătat muncă unor oameni pasionați”, au fost doar câteva dintre comentariile la postarea femeii.