Ce au pățit doi turiști după ce au rezervat un apartament în Mamaia Nord, cu 265 lei/noapte. Cum arată pe Booking și cum e în realitate, de fapt
Să ai o vacanță fără probleme, în care să te bucuri doar de timp liber, să te relaxezi, să dormi mult, a devenit, parcă, un lux în România, din ce în ce mai mulți turiști ajungând să se plângă de locurile de cazare, după ce au ajuns în concediu și au constatat că ceea ce văzuseră în poze nu avea nicio legătură cu realitatea.
De acest coșmar a avut parte și o familie din Ploiești care și-a dorit o vacanță alături de copilul de numai patru ani, imediat după Revelion.
Așadar, au făcut rezervare pentru un apartament cu două camere în stațiunea Mamaia Nord, în perioada 7-8 ianuarie. Pe Booking, apartamentul arăta impecabil, iar recenziile bune, însă, atunci când au ajuns în locația ”de vis”, ploieștenii și-au dorit să facă cale întoarsă.
Aceștia au rezervat un apartament cu vedere la mare, la etajul 7 (78 m²) și au primit, în schimb, un studio (30 m²), la parter, de unde nu se vedea nimic. Mai mult decât atât, camera avea mucegai, fire de păr, baterii murdare în baie, suluri de hârtie igienică folosite, un săpun vechi, iar în frigider o pungă de spanac desfăcută.
Familia a plătit inițial 265 lei pe noapte, dar apoi a obținut reducere de 15 lei, scrie observatorulph.ro.