Prima pagină » Actualitate » Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Tot mai mulți turiști români care merg să viziteze Italia se „lovesc” de probleme la rezervările hoteliere.

Un caz recent a fost dezvăluit pe pagina de Facebook „Vacanțe Do It Yourself”.

Un turist a povestit acolo despre o experiență nedorită legată de o rezervare realizată prin intermediul unei cunoscute platforme de rezervări.

Experiență neplăcută pentru români în Italia

Un român a rezervat 4 nopți la Viitorio Il House, un hotel din centrul Romei, situat lângă Piazza Navona, cu trei luni înainte.

Cu câteva zile înainte de sosire, proprietarul hotelului a anulat însă rezervarea din motive de… sănătate (!) și a promis să returneze banii în cel mult 20 de zile.

Situația de față nu este una izolată, fapt confirmat de o altă turistă care s-a „lovit” de aceeași problemă la același hotel din Roma.

Proprietarul, comportament absolut ciudat

Aceasta a rămas uluită de comportamentul dubios al proprietarului, care, la o săptămână după ce a primit banii, i-a returnat suma integrală, fără să-i dea vreo explicație.

Turista a găsit, din fericire, altă cazare, dar mulți alți călători au fost obligați să plătească mai mult pentru alte cazări, din cauza prețurilor crescute pe „ultima sută de metri”.

Pentru a ajuta alți turiști să nu treacă prin asemenea grozăvii, turista le oferă câteva sfaturi prețioase.

Atenție, români! Cum să evitați problemele în rezervările de călătorie:

  • Plăți prin platforme de rezervare: Alegeți să plătiți prin intermediul platformelor de rezervări pentru o mai mare securitate, deoarece acestea oferă reguli și politici de protecție a călătorilor.
  • Opțiuni de anulare gratuită: Selectați cazările care permit anulări gratuite, pentru a avea flexibilitate în schimbarea planurilor.
  • Comunicare prin chat: Folosiți chat-ul platformei de rezervare pentru a comunica cu proprietarii sau reprezentanții hotelului în caz de probleme sau întrebări. Acest lucru ajută la documentarea comunicării în eventualitatea unor dispute.

Sursa foto: Pixabay (caracter ilustrativ)

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Solstițiul de iarnă 2025. Ce se întâmplă în cea mai scurtă zi a anului
Digi24
Un fost judecător al CCR explică de ce „nu e posibil” referendumul în Justiție anunțat de Nicușor Dan
Cancan.ro
Pe ce dată trebuie să plătești factura la Digi RCS-RDS, pentru a primit 10% înapoi. Este valabil pentru toți abonații din România
Prosport.ro
Mădălina Ghenea, apariție de neratat. Imaginile care le-au tăiat respirația italienilor
Adevarul
Imagini virale dintr-un avion aproape gol. Doar șapte români au zburat spre Londra
Mediafax
Romanul din 1987 care a devenit bestseller peste noapte. A stârnit o adevărată revoltă!
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
Ultimul mesaj postat de Mălina e tulburător: 'Dă-mi, Doamne, timp. Mai dă-mi un anotimp'
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Caietele secrete ale unui mare om de știință au fost dezvăluite
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Românii și preferințele culinare: Care oraș din România este „capitala șaormei”?