Prima pagină » Actualitate » Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Ce au pățit doi turiști români care au vrut să viziteze ROMA. Ireal ce li s-a întâmplat la hotel!

Tot mai mulți turiști români care merg să viziteze Italia se „lovesc” de probleme la rezervările hoteliere.

Un caz recent a fost dezvăluit pe pagina de Facebook „Vacanțe Do It Yourself”.

Un turist a povestit acolo despre o experiență nedorită legată de o rezervare realizată prin intermediul unei cunoscute platforme de rezervări.

Experiență neplăcută pentru români în Italia

Un român a rezervat 4 nopți la Viitorio Il House, un hotel din centrul Romei, situat lângă Piazza Navona, cu trei luni înainte.

Cu câteva zile înainte de sosire, proprietarul hotelului a anulat însă rezervarea din motive de… sănătate (!) și a promis să returneze banii în cel mult 20 de zile.

Situația de față nu este una izolată, fapt confirmat de o altă turistă care s-a „lovit” de aceeași problemă la același hotel din Roma.

Proprietarul, comportament absolut ciudat

Aceasta a rămas uluită de comportamentul dubios al proprietarului, care, la o săptămână după ce a primit banii, i-a returnat suma integrală, fără să-i dea vreo explicație.

Turista a găsit, din fericire, altă cazare, dar mulți alți călători au fost obligați să plătească mai mult pentru alte cazări, din cauza prețurilor crescute pe „ultima sută de metri”.

Pentru a ajuta alți turiști să nu treacă prin asemenea grozăvii, turista le oferă câteva sfaturi prețioase.

Atenție, români! Cum să evitați problemele în rezervările de călătorie:

  • Plăți prin platforme de rezervare: Alegeți să plătiți prin intermediul platformelor de rezervări pentru o mai mare securitate, deoarece acestea oferă reguli și politici de protecție a călătorilor.
  • Opțiuni de anulare gratuită: Selectați cazările care permit anulări gratuite, pentru a avea flexibilitate în schimbarea planurilor.
  • Comunicare prin chat: Folosiți chat-ul platformei de rezervare pentru a comunica cu proprietarii sau reprezentanții hotelului în caz de probleme sau întrebări. Acest lucru ajută la documentarea comunicării în eventualitatea unor dispute.

Sursa foto: Pixabay (caracter ilustrativ)

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și