Tot mai mulți turiști români care merg să viziteze Italia se „lovesc” de probleme la rezervările hoteliere.
Un caz recent a fost dezvăluit pe pagina de Facebook „Vacanțe Do It Yourself”.
Un turist a povestit acolo despre o experiență nedorită legată de o rezervare realizată prin intermediul unei cunoscute platforme de rezervări.
Un român a rezervat 4 nopți la Viitorio Il House, un hotel din centrul Romei, situat lângă Piazza Navona, cu trei luni înainte.
Cu câteva zile înainte de sosire, proprietarul hotelului a anulat însă rezervarea din motive de… sănătate (!) și a promis să returneze banii în cel mult 20 de zile.
Situația de față nu este una izolată, fapt confirmat de o altă turistă care s-a „lovit” de aceeași problemă la același hotel din Roma.
Aceasta a rămas uluită de comportamentul dubios al proprietarului, care, la o săptămână după ce a primit banii, i-a returnat suma integrală, fără să-i dea vreo explicație.
Turista a găsit, din fericire, altă cazare, dar mulți alți călători au fost obligați să plătească mai mult pentru alte cazări, din cauza prețurilor crescute pe „ultima sută de metri”.
Pentru a ajuta alți turiști să nu treacă prin asemenea grozăvii, turista le oferă câteva sfaturi prețioase.
Sursa foto: Pixabay (caracter ilustrativ)