Un pasager a rămas blocat în toaleta unui avion low-cost, pe aproape toată durata zborului. Astfel, bărbatul – din India – a rămas blocat timp de mai bine de o oră, după ce ușa toaletei s-a defectat în timpul călătoriei.
Bărbatul se afla la bordul unui zbor SpiceJet, din Mumbai în Bengaluru, adică o călătorie de 105 minute, când a rămas blocat în toaleta minusculă și a fost eliberat abia după ce aeronava a aterizat în Bengaluru.
SpiceJet a emis scuze, spunând că regretă „inconvenientele cauzate pasagerului”.
„Pe tot parcursul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa de la toaletă, iar pasagerul a primit imediat asistență medicală”, a declarat un purtător de cuvânt al SpiceJet pentru BBC, adăugând că, după acest incident, compania aeriană îi va oferi acestuia o rambursare completă.
Compania aeriană a refuzat să ofere mai multe detalii despre pasager, dar o publicație locală a relatat că bărbatul se afla într-o „stare de șoc”.
„Bietul om a zburat de la Mumbai la Bengaluru în interiorul toaletei și, în mod șocant, a aterizat prins în interiorul toaletei”, a declarat, sub protecția anonimatului, un oficial de la aeroportul din Bengaluru pentru Times of India.
Oficialul a mai precizat că echipajul, care răspundea la apelurile de ajutor ale bărbatului, a încercat să deschidă ușa de mai multe ori. O stewardesă i-a strecurat apoi un bilet pasagerului în care îi cerea să nu intre în panică, a precizat oficialul.
„Domnule, am încercat cât am putut de mult să deschidem ușa… Nu intrați în panică. Vom ateriza în câteva minute, așa că vă rugăm să închideți capacul și să vă așezați pe el și să vă asigurați. De îndată ce ușa principală va fi deschisă, va veni inginerul”, era scris pe bilet.
Și exact asta s-a întâmplat. Când avionul a aterizat, doi ingineri s-au urcat la bord și au spart ușa, iar după ce bărbatul a fost eliberat, a primit „asistență medicală imediată”, dar și banii pe bilet.
„SpiceJet regretă și își cere scuze pentru neplăcerile cauzate pasagerului. Pasagerului i se oferă o rambursare completă”, a spus SpiceJet într-un comunicat.
FOTO – Bildagentur-online/Twitter