Ce CAMERĂ a primit o turistă, într-o pensiune din Maramureș: „180 lei/noapte. Evitați, pozele spun totul!”
O turistă a povestit o experiență trăită la o unitate de cazare din Maramureș care a lăsat-o cu un „gust amar” în minivacanța care a legat „Ziua Copilului” de sărbătoarea religioasă de Rusalii.
Turista spune că deși a plătit un preț mediu pe noapte la pensiunea din Maramureș unde urma să-și petreacă zilele libere, camera care primișe nota „8,5” pe o platformă cunoscută de închiriei în regim hotelier, aceasta a fost cu mult sub așteptări.
Autoarea postării s-a plâns de faptul că baia camerei era impracticabilă întrucât un miros izbitor de canal făcea ca totul să devină irespirabil. Mai mult, turista a fost nevoită să doarmă toată noapte cu geamul deshcis a în camera închiriată pentru 180 de lei pe noapte.
„DE EVITAT „Vila Perla Săpânțeană”
Ziua bună tuturor! Că tot a fost această mini-vacanță, am zis să plecăm prin Maramureș.
O noapte am stat în Săpânța la „Vila Perla Săpânțeană”,preț 180 ron/noapte (weekend),care ne-a lasat un gust amar.
Ne-am orientat in mare parte,după nota booking dar lasă mult de dorit.Pe lângă mizerie,baia nu se putea folosii,absolut deloc,un miros îngrozitor de canal.
Fratilor nu ne-am nascut in puf,am mai vazut si alte băi care nu au aerisirea necesară dar vă spun ca a fost execrabil daca ,cu ușa inchisă,și in cameră mirosea,a trebuit să stăm cu geamul deschis toata noaptea.
Bine că nu am făcut greșeala de a o inchiria pe mai multe nopți.
Evitați,pozele spun totul !”, se arată într-o postare anonimă făcută pe un grup de recenzii de călătorie de pe Facebook.
Cum a trimis BOOKING peste 20 de turiști la o adresă greșită.
Neprevăzute pot fi situațiile în care ajungi după o rezervare pe Internet pentru cazare. Dar să ajungi la o adresă greșită pe care ți-o dă platforma Booking, asta-i chiar culmea!
Și, totuși, mai multe persoane fix asta au pățit.
Peste 20 de turiști au dat năvală la ușa unei familii din Plumstead, sud-estul Londrei, fiind îndrumați pentru cazare la respectiva locație de Booking. Potrivit rezervării făcute, fiecare trebuia să se cazeze acolo, spre uluiala proprietarilor, care în primele momente nu înțelegeau ce vor oamenii de la ei.
Într-un final, realizând greșeala, Karin Arsenius și familia sa i-a ajutat pe fiecare în parte să își găsească un alt loc de cazare. Totodată, ei au luat și măsuri împotriva platformei de rezervări online.
Ulterior, platforma Booking de și-a prezentat scuze de la turiștii induși în eroare, eliminând locuința respectivă din lista proprietăților ce pot fi închiriate.