Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”
O femeie din Iași a avut parte de surpriza vieții ei atunci când a decis să își închidă contul la o celebră bancă din România.
Ieșeanca Cătălina Munteanu este clientă a băncii BRD și afirmă că a mers la o sucursală a instituției financiare și a semnat pentru închiderea contului.
După aproape o lună a avut parte de șocul vieții ei: nu doar că nu i-a fost închis contul bancar, dar a aflat că trebuie să plătească și mai multe dobânzi.
„Doresc să descriu experiență nefastă cu unitatea bancară SC BRD. Am obținut o descoperire de credit, în iunie 2019, pe care am achitat-o integral la data de 20 aprilie 2023. La aceeași dată, într-o formă scrisă (184/20.04.2023) am solicitat închiderea creditului. Deși au trecut peste 3 săptămâni de la acest fapt, am constatat nu doar că nu au închis creditul, ci dimpotrivă, au perceput dobânda pentru limita de credit. Dacă un client are o responsabilitate, sarcină de îndeplinit față de o bancă, există aceiași timpi de așteptare? Sau vorbim de dreptatea leului aici?! Nu este normal ceea se întâmplă”, susține reclamanta din Iași.
Cât are de plătit femeia
Femeia din Iași spune că a discutat cu reprezentanții băncii care i-au transmis că problema va fi rezolvată, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Astfel, este nevoită să plătească 100 de lei, dobânzile pentru limita de credit. Femeia nemulțumită a depus plângere la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) Iași.
„Am depus reclamație și mi s-a transmis că răspunsul îl primesc în 30 de zile sau perioada de soluționare se poate prelungi, dacă situația o cere. Nu am primit de la bancă niciun răspuns și sper ca situația să se rezolve cât mai repede. Până la urmă, indiferent de sumă, aici e vorba de corectitudinea și respectul față de client. Nu am mai avut probleme, până acum, cu această bancă”, susține reclamanta din Iași, citată de publicația locală BZI.
Vă recomandăm să citiți și: