Prima pagină » Actualitate » Blue Air, mesaj de ultimă oră. Ce pot face călătorii care vor să își primească banii înapoi pentru zborurile anulate

Blue Air, mesaj de ultimă oră. Ce pot face călătorii care vor să își primească banii înapoi pentru zborurile anulate

Blue Air, mesaj de ultimă oră. Ce pot face călătorii care vor să își primească banii înapoi pentru zborurile anulate

Blue Air a transmis un mesaj în care explică ce pot face călătorii care vor să își primească banii înapoi pentru zborurile anulate.

Reprezentanții Blue Air confirmă, într-un comunicat transmis joi, că a primit sprijin din partea majorității aeroporturilor din străinătate, incluzând aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum și a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua serviciile, sub condiția plății în avans a serviciilor oferite.

Compania mizează pe același sprijin și din partea aeroporturilor din România, Bacău, Cluj-Napoca, București- Otopeni și Iași.

Aeronavă a companiei aeriene low-cost Blue Air (FOTO: Facebook.com/Blue Air)

230.000 de pasageri, afectați de situația de la Blue Air

Având în vedere suspendarea activității de transport aerian de pasageri din perioada 6 septembrie – 9 octombrie 2022, numărul total de pasageri afectați de anulările zborurilor în această perioadă este de aproximativ 230.000, reprezentând aproximativ 77.000 rezervări bilete de călătorie.

Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziționate depinde esențial de reluarea operațiunilor și a activității de vânzare a Blue Air, menționează compania de transport aerian.

Un alt factor esențial este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care se aflăm în discuții compania.

Conform sursei citate, toți pasagerii au fost notificați de anularea zborurilor și au primit 3 opțiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25%, din valoarea biletului achiziționat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor) sau rambursarea biletelor achiziționate.

În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opțiune vor putea folosi sumele în vederea achiziționării de bilete imediat ce compania va activa procesul de vânzare.

Vă recomandăm să citiți și:

EXCLUSIV | DIVERSIUNEA USR. Cum încearcă propaganda să-l spele de păcate pe ex-ministrul Drulă în cazul Blue Air: ”Cătălin știa că Blue Air moare, dar nu le-a spus și românilor!” + Dovezile clare prezentate de Gândul

Absolventă a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, Otilia Serescu a debutat în presă la televiziunea locală Iași TV Live și ... vezi toate articolele

Citește și