Pe o platformă de socializare, utilizatorii au dezbătut un subiect de actualitate: ce produse au scăzut în popularitate, după ce s-au scumpit? În urma unui simplu sondaj printre internauți, s-a descoperit că există anumite tipologii de produse alimentare, de igienă sau servicii pe care au început să le „ocolească”, după ce prețurile s-au majorat. Printre acestea se numără diverse băuturi, carnea, pâinea sau banala ieșire la cinematograf.
Alimentele, produsele de igienă, dar și serviciile au înregistrat majorări ale prețurilor, atât în România, cât și în alte state europene. Pe platformele de socializare a fost deschis un topic ce pendulează în jurul scumpirii produselor și serviciilor existente pe piață. De exemplu, pe platforma Reddit, un utilizator a adresat următoarea întrebare: „Ce a devenit atât de scump încât nu-l mai cumperi?”. Utilizatorii s-au înghesuit să ofere răspunsuri, unele dintre acestea fiind argumentate.
În urma sondajului online, pe platforma Reddit, unii dintre utilizatori au precizat la ce fel de produse sau servicii au renunțat, în urma scumpirilor. De altfel, unii dintre ei au precizat că au ales să diminueze consumul anumitor alimente sau utilizarea unor servicii din acest motiv. Lista prezentată de Buzfeed.com conține 26 de produse alimentare, de igienă, dar și servicii sau lucruri care au scăzut în popularitate. Iată care sunt acestea, potrivit site-ului:
Vezi și Rata inflației a încetinit până la 1,6% în GERMANIA, dar tarifele serviciilor se mențin ridicate
Vezi și ALIMENTUL minune, recomandat de cardiologi, pentru protejarea inimii
Sursă foto: Envato (caracter ilustrativ)