Mulți turiști s-au întrebat, de-a lungul timpului, ce se întâmplă cu mâncarea neconsumată la hotelurile all inclusive. Unii dintre turiști au susținut, pe internet, că unii dintre hotelieri ar refolosi și servi preparatele sub altă formă. Un bucătar român experimentat a explicat cum funcționează un asemenea business în industria HoReCa.
Turiștii pot alege dintr-o multitudine de oferte de cazare, pentru a-și petrece un concediu de vis pe litoral sau la munte. Platformele de booking au disponibile mii de anunțuri de cazare în diverse resorturi de lux, la hoteluri sau pensiuni, dar și la gazde particulare. În cazul unei cazări la un hotel care are disponibil serviciul „all inclusive”, clienții se pot înfrupta din diverse preparate și băuturi. Unii dintre turiști s-au întrebat ce se întâmplă cu mâncarea neconsumată la hotelurile all inclusive. În jurul întrebării pendulează un mit: sunt reutilizate produsele alimentare și oferite spre servire sub altă formă?
Mulți turiști aleg hotelurile care oferă serviciul „all inclusive”. Majoritatea unităților turistice, care oferă acest aspect, garantează turiștilor mesele principale. Petrișor Tănase, primul prezentator de emisiuni culinare din țara noastră, a explicat ce se întâmplă cu mâncarea rămasă la unitățile de cazare care oferă serviciul „all inclusive”. Deși unii turiști cred că mâncarea se reutilizează, adevărul este cu totul altul. Cunoscutul bucătar a explicat că totul se aruncă. Calitatea produselor este atent verificată de personal.
„E o mare prostie. Și eu am avut niște clienți care au zis: «ați tocat ce-a fost la prânz și ne-ați dat seara». Nu e adevărat, totul se aruncă într-un all-inclusive. Se verifică foarte bine calitatea, pentru că este foarte riscant să faci o toxiinfecție alimentară în masă, pentru că atunci riști businessul și nu este ok. Nimeni nu riscă la ora actuală businessul”, a subliniat cunoscutul bucătar, pentru Adevarul.
Sursă foto: Envato (caracter ilustrativ)