Ce se întâmplă după 10 zile, dacă nu plătești abonamentul Digi RCS-RDS. Toți abonații din România trebuie să știe asta
Mulți români au ales să semneze contracte de furnizare de servicii de telecomunicații cu Digi România, în contextul în care operatorul a scos pe piață o paletă largă de oferte.
Cu toate acestea, abonații RCS&RDS trebuie să știe care sunt consecințele în cazul în care nu reușesc să plătească la timp abonamentul lunar.
Astfel, abonații trebuie să achite facturile la timp, având o perioadă de grație de zece zile. După depășirea acestei perioade, abonamentul este suspendat, iar reactivarea acestuia se face doar după ce facturile scadente sunt achitate.
În această categorie intră abonamentul de telefon mobil și serviciul de internet. În cazul abonamentului pentru cablu, este posibil ca suspendarea abonamentului să se facă mai târziu, potrivit CANCAN.
De asemenea, potrivit digi.ro, într-una dintre campaniile de informare față de plata facturii, din 2018, clientul își va asuma pe deplin obligația de plată a unui comision care nu are legătură cu Digi, în condițiile în care clientul decide să nu apeleze la mijloacele de plată care sunt puse la dispoziție de către companie.
Noi oferte de la Digi
Digi RCS-RDS vine cu o ofertă imbatabilă pentru toți clienții din România. Sunt vizați toți abonații TV, Mobil și Internet de pe teritoriul țării.
Digi Days este surpriza oferită clienților existenți ai Digi. În perioada 9 – 15 mai, clienții DIGI existenți sunt „răsfățați” prin campania „DIGI Days”, prin care se oferă 50% reducere, timp de 6 luni, indiferent de serviciul contractat.
Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro sau în contul de client, și se aplică abonaților existenți care contractează servicii noi, extraopțiuni sau efectuează upgrade-uri.
DIGI lansează cea de-a 4-a ediție a campaniei „DIGI Days”, prin care mulțumește abonaților existenți pentru loialitate și îi răsplătește cu o reducere de 50%, timp de 6 luni, la contractarea unui serviciu nou, a unei extraopțiuni, respectiv pentru upgrade. „DIGI Days” se desfășoară exclusiv online, în perioada 9 – 15 mai, și a fost creată special pentru a sărbători fidelitatea clienților și încrederea acestora în serviciile oferite de companie., anunță DIGI.