O turistă din România s-a plâns, pe un forum dedicat turiștilor din țara noastră care merg în Grecia, despre problemele întâmpinate după ce a rezervat vineri, 10 iunie, un apartament în Salonic, fără anulare gratuită. Costul era de 334 de lei/noapte.
„Sâmbătă (11 iunie-n.r.), uitându–mă încă o dată pe Booking am observat aceeași proprietate disponibilă pentru perioada aleasă de mine. Am contactat proprietarul, pe whatsapp, și l-am întrebat dacă are 2 apartamente în același bloc și mi-a spus că nu are și de fapt apartamentul pe care eu l-am rezervat nu e disponibil pentru că l-a mai rezervat altcineva pe Airbnb și că mă roagă să anulez eu rezervarea.I-am spus că eu nu am cum să anulez pentru că e non-refundable și că eu voi pierde banii și că trebuie să anuleze el, pentru că e vina lui că nu și-a gestionat rezervările, nu a mea. Răspunsul lui a fost…liniște! Deci, dacă eu nu-l contactam, el nu avea de gând să–mi spună că nu pot ocupa apartamentul și ajungeam cu copilul până în față ușii și mă trezeam că nu am cazare”, a scris femeia, pe pagina de facebook care gazduiește forumul respectiv.
Ea a explicat și ce a făcut după ce a realizat că, de fapt, a luat „țeapă” după ce a făcut rezervarea respectivă pe Booking.com.
„Am luat legătură cu Booking, prin mesaje și telefon, și le-am spus situația. Drept urmare, Booking mi-a anulat rezervarea și l-a scos pe stimabilul domn de pe platformă”, a scrie turista, pe rețeaua de socializare.
Ea are și un sfat pentru cei ca ea, care sunt păcăliți de proprietarii de hoteluri sau pensiuni.
„Să nu încercați să anulați voi rezervările, dacă sunteți rugați de către gazde, pentru că așa ei nu vor fi sancționați. Cel mai bine, luați legătură cu Booking și ei vor acționa în consecință”, este mesajul acesteia.