Mai mulți pasageri care trebuiau să plece duminică, 31 iulie, din țară, s-au revoltat pe aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj, acuzând compania Wizz Air de imoralitate față de pasagerii săi.
Clienții care urmau să plece cu avioanele Wizz Air spre alte țări au fost nevoie să plătească peste 40 de euro de persoană pentru că nu aveau check-in-ul online făcut.
„Wizz Air ne-a cerut 40 de euro euro de persoană pentru check-in dacă nu îl faci on line, dar nu apare nicăieri pe site-ul companiei acest tarif. La ora 10:00 nu mergea check-in-ul online pe site-ul Wizz Air pentru zborul de Bologna, care urma să plece de la Cluj la ora 13:25, dar are întârziere și va decola la ora 14:10”, a declarat un pasager.
Clujeanul a fost nevoit să plătească 129 de euro pentru trei persoane. Pasagerul s-a revoltat pentru că nu a fost vina lui, însă, nu a obținut nimic.
„Avionul are întârziere, nu se știe când pleacă, dar bănuții de check-in i-au luat. Ce făceam dacă nu aveam acești bani la mine? Rămâneam la Cluj?”, a mai spus clujeanul.
„Wizz Air, ca și multe alte companii, nu există ca formă juridică în România. Deci nu există o entitate juridică Wizz Air România pe care să o tragi la răspundre. Nu ai cu cine vorbi, doar un call center este”, a mai afirmat pasagerul.
Clujeanul a mai menționat că va face plângere la Protecția Consumatorului, considerând cele întâmplate un act de rele practici și imoralitate a companiei Wizz Air față de clienții săi, potrivit ȘtirideCluj.ro.