Prima pagină » Actualitate » Charlie Ottley, „AMBASADORUL” României. Gazda „Flavours of Romania” și-a unit forțele cu Ministerul Economiei Antreprenoriatului și Turismului

Charlie Ottley, „AMBASADORUL” României. Gazda „Flavours of Romania” și-a unit forțele cu Ministerul Economiei Antreprenoriatului și Turismului

Charlie Ottley, „AMBASADORUL” României. Gazda „Flavours of Romania” și-a unit forțele cu Ministerul Economiei Antreprenoriatului și Turismului

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) va promova destinația turistică România, în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie 2023, pe BBC, a anunțat vineri secretarul de stat Lucian Ioan Rus. „Ambasadorul” României va fi nimeni altul decât Charlie Ottley, gazda celebrei serii „Flavours of Romania”.

Campania este realizat alături de producătorul și realizatorul Charlie Ottley, prezent și el la evenimentul de lansare a proiectului.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania de promovare are ca obiectiv amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creşterea numărului de turişti, atât britanici, cât şi din întreaga Europă, precum şi din ţările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat.

Sursa foto: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT)

Charlie Ottley, „ambasadorul” României peste hotare

Astfel, MEAT colaborează cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale superbe despre România, precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”.

Charlie Ottley a creat o serie de videoclipuri care arată frumusețea României. Au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării.

Clipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut şi 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.

Totodată, cele 8 materiale, precum și videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internațional de turism WTM Londra, din perioada 6-8 noiembrie 2023, dar și în cadrul altor participări la manifestări expoziţionale şi acţiuni de marketing.

„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televiziune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global. Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaştere profundă a ţării noastre, fiind un ambasador al frumuseţilor României peste graniţe”, informează MEAT.

Sursa foto: youtube.com

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și