Prima pagină » Actualitate » Charlie Ottley propune un nou brand de țară pentru România. Jurnalistul și-a tatuat logoul pe mână

Charlie Ottley propune un nou brand de țară pentru România. Jurnalistul și-a tatuat logoul pe mână

Charlie Ottley propune un nou brand de țară pentru România. Jurnalistul și-a tatuat logoul pe mână

Jurnalistul britanic Charlie Ottley, pasionat de România, care a realizat o serie de documentare despre țara noastră, propune un nou brand de țară care să înlocuiască frunza. 

Într-un mesaj postat pe Instagram, jurnalistul spune:

„România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci (și, întâmplător, cel mai mare număr de defrișări ilegale din Europa). Iar Carpații reprezintă o grădină, cu garduri vii ordonate, peluze bine tunse și straturi de flori bine îngrijite. Este ultima zonă cu adevărat sălbatică din Europa, cu cea mai mare pădure mixtă și cu două treimi din prădătorii de vârf ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu o istorie complexă de mii de ani și o moștenire culturală diversă care datează dinainte de daci. Este, de asemenea, un tărâm al abundenței. Din acest motiv, am creat un nou logo pentru a încerca să reflectăm aceste aspecte importante.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Charlie Ottley (@charlieottley)

Charlie Ottley: „Carpații reprezintă ultima zonă cu adevărat sălbatică din Europa”

„Logoul poate fi folosit gratuit de oricine ca o alternativă la frunză. Fără îndoială, mulți oameni îl vor urî sau nu vor fi de acord cu elementele cheie, dar cel puțin sper că am adus dezbaterea în prim-plan și invit pe oricine să vină cu propriile modele, așa cum am făcut-o și noi acum aproape un an. Vă rugăm să nu uitați că nu este vorba de noi, ci de întreaga lume, așa că mesajul trebuie să fie în limba engleză și să fie înțeles de străini, pentru care – sălbăticie înseamnă frumusețe și natură nealterată, un răsărit de soare înseamnă un nou început pentru o țară, iar un snop de porumb simbolizează abundența. Dacă vă place, vă rugăm să dați share și să ne sprijiniți în misiunea noastră de a convinge Ministerul Turismului să adapteze sau să adopte acest nou design!”, adaugă jurnalistul.

Noul logo realizat de Charlie Ottley înglobează, conform jurnalistului, ce este reprezentativ pentru România, împletit cu frumusețile din grădina Carpaților. Jurnalistul și-a tatuat pe braț logoul care reprezintă un lup dacic încolăcit în forma literei R. El a mai spus că tatuajul ceste modul lui de-a își arăta atașamentul față de România, țara în care a ales să îi fie noua casă.

Foto: Charlie Ottley/ Facebook

CITEȘTE ȘI: Probleme pentru realizatorul emisiunii „Wild Carpathia”: al patrulea episod, în pericol, pentru că nu mai sunt bani

Reacția milionarului adus în România de realizatorul documentarului ”Wild Carpathia”: ”Tot ce se scrie despre voi în presa britanică e oribil”

 

Jurnalistă cu experiență, absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, la Universitatea din București, iubitoare de călătorii, înălțimi, oameni, povești și cărți. ... vezi toate articolele

Citește și