Numeroși turiști din Grecia avertizează asupra unei înșelăciuni legate de prețuri într-un local de pe insula grecească mediteraneană Mykonos, o destinație populară chiar și pentru români.
Cele peste 1.700 de recenzii pentru restaurantul DK Oyster de pe Google arată, de asemenea, o imagine similară.
„Personal nepoliticos, scump. Nerecomandat!”, scrie unul dintre clienți.
Altul se referă la nota de plată și neprezentarea unui meniu: „Atenție, înșelăciune totală!!! Evitați acest loc! Câteva sute de euro pentru o masă și dacă nu plătești, trebuie să mergi la Poliție. Despre ce e vorba?”.
Este doar una dintre miile de reclamații negative de pe site-ul restaurantului. De altfel, localul respectiv a ajuns în repetate rânduri în presă, în ultimii ani, potrivit site-ului ziarulromanesc.de.
Cu toate acestea, comentariile și evaluările negative de pe platformele de pe internet și de pe rețelele de socializare nu s-au oprit nici până acum, deși restaurantul situat pe plaja Platys Gialos își face o reclamă pozitivă.
„Pe plaja Platys Gialos, luxul și stilul își găsesc în sfârșit destinația meritată”, scrie pe prezentarea de pe site-ul acestora .
Însă, în ciuda acestui fapt, locul are o mulțime de recenzii proaste. Există peste 1.700 de recenzii despre restaurantul DK Oyster pe site-ul de turism TripAdvisor. Cele mai multe dintre ele includ un avertisment de fraudă.
„A trebuit să plătim 654,00 (euro-n.r.) pentru cină. Nu am putut discuta. Nu am văzut niciodată un meniu cu prețuri”, scrie un turist.
Un alt oaspete al restaurantului își amintește: „După 3 cocktail-uri și o maioneză, proprietarul a cerut 417 euro. Dacă factura nu este plătită, poliția va fi chemată imediat, pentru a-l proteja pe proprietar.”
În comentariile lor, majoritatea utilizatorilor se referă la prețurile exorbitante și la lipsa meniurilor.
De asemenea, nu există preț pe niciunul dintre site-urile restaurantelor de pe internet, nici pentru băuturi, nici pentru mâncare. Iată ce afirmă un alt client:
Reprezentanții restaurantului se apără în fața criticilor de pe TripAdvisor, spunând că oaspeții sunt responsabili să întrebe despre prețuri.
Sub o recenzie, restaurantul scrie: „Prețurile noastre sunt mari, dar la fel și serviciile noastre și calitatea mâncărurilor noastre”.
Pentru a vă proteja de înșelătorie în timpul vacanței, puteți urma câteva sfaturi înainte de a vizita un restaurant:
Cu toate acestea, unii turiști încearcă să trateze frauda cu umor. Printre recenziile online sunt și comentarii de genul… „Am vrut sa cumpăr un fluier la doar 250€, dar din păcate nu am avut voie să-l iau cu mine după ce plec!!!”.
Un alt turist scrie: „Mâncare foarte gustoasă din conservă. Dacă doriți, poate fi chiar și încălzită profesional în cuptorul cu microunde”.