Cină de COȘMAR pentru un turist, într-un restaurant din Mykonos: „Am plătit 654 de euro. Nu am văzut meniul”

Publicat: 08 06. 2023, 16:48
Actualizat: 08 06. 2023, 16:54
Cină de COȘMAR pentru un turist, într-un restaurant din Mykonos / FOTO - Facebook

Numeroși turiști din Grecia avertizează asupra unei înșelăciuni legate de prețuri într-un local de pe insula grecească mediteraneană Mykonos, o destinație populară chiar și pentru români.

Cele peste 1.700 de recenzii pentru restaurantul DK Oyster de pe Google arată, de asemenea, o imagine similară.

„Personal nepoliticos, scump. Nerecomandat!”, scrie unul dintre clienți.

Altul se referă la nota de plată și neprezentarea unui meniu: „Atenție, înșelăciune totală!!! Evitați acest loc! Câteva sute de euro pentru o masă și dacă nu plătești, trebuie să mergi la Poliție. Despre ce e vorba?”.

Este doar una dintre miile de reclamații negative de pe site-ul restaurantului. De altfel, localul respectiv  a ajuns în repetate rânduri în presă, în ultimii ani, potrivit site-ului ziarulromanesc.de.

Cu toate acestea, comentariile și evaluările negative de pe platformele de pe internet și de pe rețelele de socializare nu s-au oprit nici până acum, deși restaurantul situat pe plaja Platys Gialos își face o reclamă pozitivă.

„Pe plaja Platys Gialos, luxul și stilul își găsesc în sfârșit destinația meritată”, scrie pe prezentarea de pe site-ul acestora .

Însă, în ciuda acestui fapt, locul are o mulțime de recenzii proaste. Există peste 1.700 de recenzii despre restaurantul DK Oyster pe site-ul de turism TripAdvisor. Cele mai multe dintre ele includ un avertisment de fraudă.

„A trebuit să plătim 654,00 (euro-n.r.) pentru cină. Nu am putut discuta. Nu am văzut niciodată un meniu cu prețuri”, scrie un turist.

Un alt oaspete al restaurantului își amintește: „După 3 cocktail-uri și o maioneză, proprietarul a cerut 417 euro. Dacă factura nu este plătită, poliția va fi chemată imediat, pentru a-l proteja pe proprietar.”

Avertismentul turiștilor despre restaurantul din Mykonos

În comentariile lor, majoritatea utilizatorilor se referă la prețurile exorbitante și la lipsa meniurilor.

De asemenea, nu există preț pe niciunul dintre site-urile restaurantelor de pe internet, nici pentru băuturi, nici pentru mâncare. Iată ce afirmă un alt client:

  • „Acolo te fură cu 350 de euro pentru o bere de 3 litri și 250 de euro pentru o narghilea. O situație pe care nu am mai experimentat-o până acum. Vă rugăm să evitați acest loc!”

Reprezentanții restaurantului se apără în fața criticilor de pe TripAdvisor, spunând că oaspeții sunt responsabili să întrebe despre prețuri.

Sub o recenzie, restaurantul scrie: „Prețurile noastre sunt mari, dar la fel și serviciile noastre și calitatea mâncărurilor noastre”.

Pentru a vă proteja de înșelătorie în timpul vacanței, puteți urma câteva sfaturi înainte de a vizita un restaurant:

  • Citiți experiențele și recenziile altor turiști pe internet;
  • Cereți meniul, înainte de a comanda;
  • Observați prețurile de la intrare.

Cu toate acestea, unii turiști încearcă să trateze frauda cu umor. Printre recenziile online sunt și comentarii de genul… „Am vrut sa cumpăr un fluier la doar 250€, dar din păcate nu am avut voie să-l iau cu mine după ce plec!!!”.

Un alt turist scrie: „Mâncare foarte gustoasă din conservă. Dacă doriți, poate fi chiar și încălzită profesional în cuptorul cu microunde”.