Prima pagină » Actualitate » Client taxat la un restaurant din Italia, pentru că i s-a servit pâinea prăjită în două farfurii. MOTIVUL halucinant invocat de patronul localului

Client taxat la un restaurant din Italia, pentru că i s-a servit pâinea prăjită în două farfurii. MOTIVUL halucinant invocat de patronul localului

Client taxat la un restaurant din Italia, pentru că i s-a servit pâinea prăjită în două farfurii. MOTIVUL halucinant invocat de patronul localului

Un client a fost taxat cu încă 2 euro, la un restaurant din Italia, doar pentru că i s-a tăiat pâinea prăjită în două. „Trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele”, a motivat patronul localului.

Întâmplarea a avut loc la sfârșitul lunii iunie, în Gera Lario, din zona lacului Como, potrivit Antena 3. Clientul nemulțumit a postat pe internet o fotografie a bonului fiscal cu suma suplimentară care i s-a cerut pentru operațiunea de feliere a pâinii.

„Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram două persoane şi am cerut toast pe care l-am fi mâncat la masă în doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii. Incredibil, dar adevărat…”, a scris clientul.

La rândul său, patronul localului se apără spunând că dacă trebuie să folosească două farfurii va cere mai mulţi bani.

„Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini. Este adevărat că clientul are întotdeauna dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost”, a răspuns managerul localului.

FOTO – Antena 3

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele