CNAIR a reziliat contractul pentru modernizarea DN 71, Bâldana-Târgoviște-Sinaia. Care e motivul
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că joi, 14 ianuarie, a notificat antreprenorul în vederea rezilierii contractului pentru modernizarea DN71.
Joi, 14.01.2021, CNAIR a notificat Antreprenorul Asocierea SC Aqua Parc SRL – SC Mavgo Holding SRL – Hydrostroy AD – VDH AD (Vodstroi 98 AD) – SC BDU Maxi Construct SRL., în vederea rezilierii contractului «Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km. 51+041 – km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1) : Bâldana – Târgoviște km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație»“, au anunțat reprezentanții CNAIR, prin intermediul unui comunicat.
Potrivit sursei citate, contractul va fi reziliat pentru că antreprenorul nu a respectat termenul legal de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de constituire a Garanției de Bună Execuție.
Astfel, CNAIR a decis executarea sumei de 6.300.000 lei aferentă Scrisorii de Garanție de participare și rezilierea contractului”, se mai arată în comunicatul CNAIR, în care se mai precizează că rezilierea efectivă intră în vigoare în 15 zile de la notificarea antreprenorului.
CNAIR a scos la licitație proiectarea și execuția lărgirii la patru benzi a Centurii București Sud
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat, vineri, în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) licitația deschisă pentru „PROIECTARE ŞI EXECUŢIE „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud, între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000)”. Data limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2021.
Obiectivul este împărțit în două loturi, astfel:
- LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765;
- LOT 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000).
Valoarea estimată pentru cele 2 loturi este de 670.454.288,50 Lei fără TVA. Valoarea estimată pentru Lotul 1 este de 31.508.631,97 lei fără TVA, iar pentru Lotul 2 este de 638.945.656,53 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind din fonduri europene nerambursabile.. Traseul are o lungime de 15,52 km.
Termenul de finalizare prevăzut este pentru Lotul 1 de 9 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție, iar pentru Lotul 2 este de: 12 luni proiectare și 24 de luni pentru execuție.
Drumul de legătură dintre Timișoara și A1 intră în linie dreaptă. CNAIR a desemnat câștigătorul lucrării
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat, prin intermediul unui comunicat, că joi, 7 ianuarie, a desemnat câstigătorul lucrării privind proiectarea și execuția Drumului de Legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69, care ar trebui să fie gata în doi ani.
Astfel, ofertantul desemnat câstigator este TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A., cu preţul de 189.571.920,62 Lei fără TVA.
Durata de execuție a contractului este de 24 luni, din care 6 luni perioadă de proiectare și 18 luni perioadă de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea si avizarea contractului.
Autostrada Ploieşti-Braşov, „on hold” pentru încă trei ani. Director CNAIR: „Trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”
Directorul CNAIR, Mariana Ioniță, este de părere că lucrările la Autostrada Ploieşti-Braşov nu vor începe mai devreme de trei ani de acum înainte, chiar dacă reprezintă o arteră importantă pentru fluidizarea traficului spre stațiunile montane.
Directorul CNAIR, Mariana Ioniță, a explicat la Digi24 faptul că oferta se află în prezent în analiză, scopul fiind încheierea unui contract „care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune”.
De asemenea, acesta a anunțat că se vor realiza mai multe proiecte prin care se va fluidiza traficul pe DN1, printre ele numărându-se pasaje și pasarele noi, dar și posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulație în zonele cele mai aglomerate.