Coca-Cola lansează sticla „pentru cei singuri”. Coca-Cola își adaptează strategia de ambalare și, începând din aprilie 2025, va lansa o nouă sticlă de 0,85 litri pentru mai multe dintre produsele sale, inclusiv Cola, Fanta, Sprite și Mezzo Mix.
Pentru prima dată în 17 ani, Coca-Cola lansează o nouă sticlă PET de dimensiuni mari, de 0,85 litri. Această variantă este concepută pentru a umple golul dintre sticlele de 0,5 litri și cele de 1 litru, fiind destinată în special persoanelor care locuiesc singure, familiilor mici și celor care nu doresc să deschidă o sticlă mare pentru a bea doar un al doilea pahar.
Arne Koslowski, manager Coca-Cola, explică faptul că „nu toată lumea vrea să deschidă o sticlă mare pentru încă un pahar”, subliniind astfel importanța de a oferi o opțiune mai convenabilă și mai adaptată nevoilor consumatorilor. Acest pas reflectă o strategie orientată spre diversificarea și personalizarea experienței de consum, răspunzând cerințelor pieței în schimbare.
Coca-Cola lansează sticla „pentru cei singuri”. Cererea pentru ambalaje mai mici este într-o continuă creștere, iar Coca-Cola a observat că până la 10% din vânzările din supermarketuri provin din sticle cuprinse între 0,5 și 1 litru. Astfel, noua sticlă de 0,85 litri răspunde acestei tendințe și completează oferta existentă, fără a înlocui complet sticla de 1 litru, care rămâne în continuare o opțiune populară pe piață.
De asemenea, Coca-Cola a stabilit un preț recomandat mai mic pentru noua sticlă de 0,85 litri față de varianta de 1 litru, însă decizia finală privind prețul rămâne la latitudinea retailerilor. Această flexibilitate le permite distribuitorilor să ajusteze prețul în funcție de cerințele pieței și de strategiile lor comerciale.
Inițiativa Coca-Cola a impactat fabricile din Dorsten, Genshagen și Knetzgau. În implementarea acestei schimbări, compania a avut nevoie să investească 1,5 milioane de euro ajustarea liniilor de producție, înlocuirea matrițelor, recalibrarea mașinilor de sigilare și a echipamentelor de etichetare.
Noua sticlă de Coca-Cola vine ca răspuns la evoluția obiceiurilor de consum ale clienților și reprezintă un test important pe piață, având în vedere tendințele actuale ale consumatorilor care caută formate mai mici, dar totodată convenabile. Aceasta poate reflecta o dorință a Coca-Cola de a răspunde mai bine nevoilor diversificate ale pieței și de a se alinia cu preferințele consumatorilor pentru produse mai accesibile și mai ușor de transportat.
Citește și:
Este sau nu bine să bem COCA-COLA? „Diagnosticul” surprinzător al dr. nutriționist Mihaela Bilic