Doi studenți din București au pus bazele unei afaceri care începe să câștige tot mai mult teren. Videoclipuri stocate pe coduri QR, în amintirea celor dragi care au decedat.
„Soul Star” este firma care aduce ultima „fiță” la înmormântări, arată Ziarul de Iași.
Mai puțin cunoscută în România, această idee a prins foarte bine în străinătate.
Cei doi studenți spun că un astfel de cod QR costă 125 de lei, iar clienții au început să se arate interesați.
„Deocamdată, operăm fără un sediu fizic și nu avem angajați. Noi ne ocupăm de toate aspectele afacerii, de la generarea QR codurilor și gravarea plăcuțelor până la gestionarea comenzilor și relațiile cu clienții.
Investiția inițială a fost una modestă, axându-ne pe achiziționarea echipamentelor necesare pentru gravarea plăcuțelor și dezvoltarea platformei online. Am preferat să investim gradual, pe măsură ce am primit feedback și am identificat nevoile pieței”, afirmă tinerii antreprenori.
Primul pas îl reprezintă constituirea individuală a fiecărui cod QR, care vine personalizat pentru fiecare persoană.
„După ce generăm codul, îl gravăm pe plăcuțe din aluminiu sau PVC de înaltă calitate. Clientul primește QR codul și are posibilitatea de a încărca pozele și videoclipurile dorite prin scanarea acestuia. Astfel, amintirile sunt păstrate într-un mod accesibil și durabil”, promit studenții.
Într-un cod QR pot fi stocate atât poze, cât și videoclipuri cu cei dragi. Fiecare cod poate memora până la 100 de fișiere media, ceea ce reprezintă suficient spațiu pentru amintirile cele mai prețioase.
CITEȘTE ȘI: