Consumatorii sunt sceptici vizavi de liberalizarea pieței, chiar dacă ei știau de asta încă din 2018, dar venind dintr-o piață de monopol, o piață reglementată, le este greu să creadă că vor avea beneficii adevărate de la alți furnizori de energie, a comentat Carla Parnică, Corporate Communication Manager Tinmar Energy.
Toți furnizorii sunt acum competitivi, este important ca aceștia să se facă mai bine cunoscuți, astfel încât consumatorul final să ajungă să îi cunoască mai bine, a adăugat Carla Parnică.
În cazul Tinmar Energy, contractarea se face exclusiv online, pentru că digitalizarea a fost considerată de la bun început un tool de comunicare și ”cine a înțeles această nevoie, a ieșit clar mai câștigat”.
Ce înseamnă digitalizare? Pornim de la factură, care trebuie să fie ușor de înțeles și să conțină datele relevante pentru client. Pe de altă parte, pentru consumatorii tineri, prieteni cu tehnologia, avem o aplicație mobilă, care conține datele importante – sume, detalii de plată ori posibilitatea transmiterii indexului, plus servicii de asistență dedicată, a explicat Carla Parnică.
Pachetele de smart home pe care le-am conceput vin în ajutorul nevoilor clienților și îi învață să consume eficient – Carla Parnică, Tinmar Energy
Carla Parnică a enumerat o sumă de beneficii pe care le oferă Tinmar Energy clienților casnici: despăgubiri în cazul fluctuațiilor de tensiune care le-ar produce avarii și protecția la plata facturii, dacă clientul intră în concediu medical sau somaj – până la 150 le pe lună.
Tinmar Energy este o companie cu capital 100% românesc, cu trei divizii pe segmentele de energie, cu viziune și o strategie bine definită – unul dintre ele fiind sa aiba 1.000.000 clienți – industriali și casnici.
Din cele nouă milioane de gospodării – un procent mic au schimbat în cunoștință de cauză, pentru că nu au știut că au și alte opțiuni, a precizat Parnică. Vestea bună este că schimbarea opțiunilor pentru furnizorul de energie poate avea loc oricând, și după 30 iunie 2021.