Consumație de POMINĂ pentru o femeie într-un local de lux. Când a văzut nota de plată, clienta a chemat poliția

Publicat: 21 09. 2023, 13:05

O turistă a chemat poliția când a aflat că trebuie să plătească o notă de 1.000 de dolari, după ce a mâncat la restaurant.

O turistă din Japonia a rămas „mască” după ce a aflat că nota de plată la localul unde a luat masa se ridică la 1.000 de dolari și a chemat poliția, acuzând faptul că nu a fost informată corect cu privire la costul produselor comandate.

Junko Shinba era în vizită în Singapore și servise cina la restaurantul Seafood Paradise când a aflat că porția ei de crab chili costă, de fapt, 680 de dolari.

Shinba, în vârstă de 50 de ani, a povestit pentru Asia One că unul dintre chelneri i-a recomandat mâncarea care este celebră în Singapore și în Malaezia, țara vecină.

Mâncarea era preparată însă dintr-un crab regal de Alaska, care se vinde cu 20 de dolari pentru 100 de grame la Seafood paradise. Crab chili se gătește de obicei cu crabi de noroi, scrie insider.com.

Shinba susține că ospătarul i-ar fi spus că preparatul costă 20 de dolari fără să explice că prețul se raportează la suta de grame și nu la întreg produsul.

Un reprezentant al Paradise Group, proprietarul localului, a spus că turiștilor li s-a prezentat întreg crabul înainte să fie preparat „pentru a se evita orice eroare de comunicare”.

Shinba, pe de altă parte, afirmă că nu i s-a spus că „întreg crabul va fi gătit doar pentru noi” și a presupus că grupului ei îi va reveni doar o parte din crab.

Crab de 680 de dolari

Crabul i-a costat pe turiști 680 de dolari, ceea ce înseamnă că avea o greutate de 3,5 kilograme.

„Erau trei platouri pline cu crab și multe alte feluri de mâncare – nu am putut să mâncăm tot”, a spus Shinba. Nota de plată finală pentru grupul lui Shinba: 1.000 de dolari!

Când a aflat cât trebuie să achite, Shinba a cerut restaurantului să cheme poliția. După mai multe discuții, grupul femeii a primit un discount de 78 de dolari, iar unul dintre prietenii ei a trebuit să plătească întreaga sumă cu cardul de credit.

Reprezentantul Paradise Group a declarat că însuși managerul restaurantului a ajutat-o pe Shinba să facă reclamație la poliție și i-a oferit reducerea „din bunăvoință”, nu din alt motiv.

Sursa foto: Pixabay