Prima pagină » Actualitate » COȘMARUL de la Podul Prieteniei. Restricțiile au fost impuse, dar nici vorbă de lucrări. Cât durează traversarea Bulgariei

COȘMARUL de la Podul Prieteniei. Restricțiile au fost impuse, dar nici vorbă de lucrări. Cât durează traversarea Bulgariei

Resticțiile de circulație de la Podul Prieteniei, Vama Giurgiu-Ruse, impuse de reabilitarea infrastructurii rutiere și  feroviare, transformă deja trecerea frontierei dintre România și Bulgaria în coșmar. Turiștii și camionagii petrec cel puțin o oră în plus pentru a trece Dunărea. Dar, lucrările nici măcar nu au început, în concluzie restricțiile nu își au încă rostul. În atenția turiștilor, în Bulgaria, pe ruta Sofia-vama Kulata spre Halkidiki/Atena sunt în plină execuție lucrări de reabilitare a tunelurilor și a câtorva viaducte. Traversarea Bulgariei, estimată rezonabil la 5-max. 6 ore, va dura, cu tot cu vămi, cel puțin 9-10 ore în aceste condiții! Caz personal, 11 ore, înainte de restricțiile de la Giurgiu-Ruse!

Au început, să zicem că au început, lucrările la podul Giurgiu-Ruse, pentru că în momentul în care au fost introduse restricțiile nu prea începuseră lucrările au fost băgate, notează Digi24. Au fost blocați vreo 200m din banda de ieșire din România, intrare în Bulgaria, dar nu se lucra în zonă, ce-i drept, era și foarte, foarte cald și este o perioadă extrem de extrem de călduroasă și la noi și la vecinii de la sud de de Dunăre.

Bulgaria, 9 iulie 2024, înainte de Sofia în direcția România, Foto: Gândul

Nici vorbă de lucrări

Prin urmare, este foarte posibil ca acele lucrări să fie oarecum îngreunate și de condițiile meteo din prezent, dar cum spuneam, restricțiile au fost introduse în momentul în care am fost noi acolo.

Utilajele și muncitorii încă nu apăruseră în în zonă și vedem este roșu practic, în momentul în care ajungi în zona podului, pentru că sunt mai multe zone în care șoferii sunt opriți, sunt opriți diat după ce trec de stația de taxare de la noi și în momentul în care li se de voie să intre mai să circule mai departe, e un calul foarte mic de mașini care trecem mai departe. O altă zonă de oprire este înainte de pod, înainte de a opri efectiv pe pod, în zona lucrărilor a 3-a oară. Noi am făcut un experiment în ziua în care au fost introduse restricțiile și un drum pe care l-am parcurs dimineața în vreo 15min, ne-a luat o oră, o oră și un pic ca să ca să îl parcurgem odată ce restricțiile au intrat în vigoare, demontrează Digi24.

 

 

Rene Pârșan a debutat în presă în 1992, reporter și redactor la Evenimentul Zilei. Între 1994 și 2010 a fost senior editor, editorialist, reporter și fotoreporter la ZIUA. A mai colaborat ca ... vezi toate articolele

Citește și