CTP explică de ce a văzut filmul „Teambuilding” doar „până la jumătate”: „A trebuit să mă opresc pentru că se umpluse încăperea de maimuțe antropoide care râdeau”
Dezbaterile aprinse legate de filmul „Teambuilding” nu au scăpat de sub lupa gazetarului Cristian Tudor Popescu. El spune că a văzut pelicula doar „până la jumătate”, „pentru că se umpluse încăperea de maimuțe antropoide care râdeau”.
CTP a explicat, într-o postare pe Facebook, de ce nu își dă cu părerea despre cel mai comentat film al perioadei.
„S-a râs la Teambuilding. Sunt întrebat de ce nu spun nimic de filmul românesc Teambuilding. Mai ales că scriu alții despre el pe net și pretind că aș fi scris eu.
Există un răspuns: l-am văzut până la jumătate, acasă, pe computer, și a trebuit să mă opresc pentru că se umpluse încăperea de maimuțe antropoide care râdeau. Nu de film, râdeau de mine.
Dacă aș și scrie ceva, orice, despre Teambuilding, cred că primatele ar începe să mă scuipe. Ce ziceți, am pierdut mult că nu l-am văzut pe tot?”, s-a întrebat retoric, la final gazetarul.
„Teambuilding” a împărțit internetul în două tabere
Filmul „Teambuilding” care a rulat, până de curând, doar la cinema, iar acum disponibil și pe platforma Netflix, a generat dezbateri aprinse în mediul online, mai ales din cauza limbajului vulgar folosit de personaje.
Lansat în toamna lui 2022, a avut încasări de 4,6 milioane de euro, aproape un milion de oameni plătind bilete de intrare la film.
„Teambuilding” este o comedie spumoasă, o satiră despre viața într-o corporație, despre provocările construirii unei cariere și despre cele care motivează o echipă.
Vezi trailerul mai jos:
Regizorul Tudor Giurgiu: „După aproape 30 de ani, un film românesc face 1 milion de spectatori plătitori la cinema”
Regizorul Tudor Giurgiu, afirmă, legat de succesul de care a avut parte comedia românească Teambuilding, că este ”un moment istoric. Aici ar trebui să se termine orice discuție”
„Un prieten mă somează amical să-mi clarific poziția: pro sau contra Teambuilding. Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine. E moment istoric – după aproape 30 de ani, un film românesc face 1 milion de spectatori plătitori la cinema. Aici ar trebui să se termine orice discuție.
Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Cotet și toti cei din echipa lor și-au propus să facă un film de public, să dea o lovitură de box-office, apelând la tot arsenalul de rigoare al genului.
Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect (nu mai zic de riscurile financiare, banii fiind privați) se descalifică din start. Sunt ani de zile de lucru, de căutat formule, de încercat marea cu sarea.
Boom-ul ăsta nu a apărut de nicăieri. E foarte bine că avem și filme comerciale de succes, după cum e de apreciat că filmele românești de autor continuă să fie căutate și vândute pe plan internațional. România era cam singura țară din regiune unde filmele autohtone se regăseau rar în clasamentele de final de an și diversitatea de genuri sau de conținut era non-existentă.
Altfel, gusturile nu se discută, există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul (sau filmul). Platformele de streaming, de la cele mari până la boutique-ul nostru de la TIFF Unlimited, au o ofertă generoasă pentru toate gusturile. Zău că nu văd unde e problema…
PS Da, ar fi tare de tot dacă următoarele filme comerciale ar propune povești tot mai bine închegate, mizanscene și filmări mai deștepte care să iasă din zona care funcționează pe YT. Mai e de lucru, asta e clar”, a conchis regizorul.