Prima pagină » Actualitate » Cum a fost ÎNȘELAT acest bărbat din Iași într-un magazin Profi. Cât a plătit pentru 1 kg de mere cu prețul afișat de 2.99 lei

Cum a fost ÎNȘELAT acest bărbat din Iași într-un magazin Profi. Cât a plătit pentru 1 kg de mere cu prețul afișat de 2.99 lei

Cum a fost ÎNȘELAT acest bărbat din Iași într-un magazin Profi. Cât a plătit pentru 1 kg de mere cu prețul afișat de 2.99 lei
Cum a fost înșelat acest bărbat din Iași într-un magazin Profi. Cât a plătit pentru 1 kg de mere cu prețul afișat de 2.99 lei

Mai mulți oameni care au făcut cumpărături la un magazin Profi din Iași au ajuns la concluzia că au fost înșelați după ce, la casa de marcat, prețurile erau mai mari decât cele de la raft.

Este vorba despre un incident generat de o problemă tehnică, însă clienții s-au simțit înșelați. Unii dintre ei nici nu au observat diferențele de preț, dar alții au realizat că au existat diferențe între prețurile de la raft și cele de la casa de marcat.

Aproximativ 200 de produse au fost afectate de această eroare, arată BZI.

Unul dintre clienții care au remarcat problema a fost Alexandru Mihalache, care a și făcut o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

Bărbatul a achiziționat, în data de 21 septembrie 2023, 1,092 kilograme de mere golden pentru care era afișat prețul de 2,99 lei, dar și 0,496 kilograme de pere care erau la 6,99 lei. După ce a achitat fructele, Alexandru Mihalache a constatat că a plătit 4,99 lei pentru kilogramul de mere și 8,99 pentru cel de pere.

„În seara zilei de 21.09.2023, am făcut o sesiune de cumpărături la acest magazin de pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 22, și am cumpărat două produse de la categoria fructe. La raft era afișat un preț, iar pe bonul fiscal alt preț. Am sesizat problema la președintele ANPC București, cu direcționare la Iași, ulterior urmând ca eu și șeful de magazin să găsim o cale amiabilă, pentru a se închide sesizarea. Acum (n.r. – 27.09.2023) am terminat de discutat cu șeful de magazin, Bogdan Onu, dar nu s-a ajuns la nicio concluzie.

Prin urmare, doresc să aduc la cunoștință publicului din județul Iași că la acest magazin au loc foarte multe nereguli. Dacă intrați acum în magazin, găsiți prețuri diferite la raf față de casa de marcat, au fructe aproape expirate, deplorabile, uzate, lichidele la fel. Au trimis cei de la ANPC, zilele trecute, un corp de control. Vă asigur că șeful de magazin este un om cu care nu se poate discuta, e pe repede înainte. «Ce vrei, ce…!?».

Tot în acea seară, șefa de tură a anunțat securitatea, a apăsat butonul de panică din interiorul magazinului. Știu că securitatea se cheamă atunci când viața îți este pusă în pericol, s-a spart geamul magazinului sau s-a furat din magazin sau s-a agresat personalul, dar nu pentru ce i-am adus la cunoștință șefei de tură. Mai mult decât atât, nu au înăuntru un registru de reclamații, sugestii și așa mai departe, așa cum au alte magazine Profi”, a declarat Alexandru Mihalache.

Cristi Rusu, șeful de tură din data de 27 septembrie 2023, a declarat că, într-adevăr, pe 21 septembrie 2023, în cadrul tuturor magazinelor Profi a existat o problemă de transmisie de prețuri, dar clienții au primit diferența de preț, Alexandru Mihalache fiind singurul client nemulțumit, deși acestuia i-au fost returnați 4,3 lei.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele