Experiență neplăcută trăită de un turist la un restaurant cu specific turcesc din Constanța. Acesta s-a plâns pe rețelele de socializare că nota de plată i-a fost „umflată”, iar atunci când a cerut bonul fiscal au început problemele.
Turistul a vurt să se delecteze cu câteva preparate tradiționale turcești, însă șocul cel mare a venit atunci când a observat că există diferențe între prețurile afișate în meniul localului și sumele înscrise pe nota de plată.
„Îți pune 10% pe nota de plată, iar bonul fiscal nu există, chiar dacă îl ceri. Atenție, prețurile din meniu diferă cu ce primești pe proformă…“, a spus clientul nemulțumit.
Existau diferențe notabile la preparate cum ar fi „Haydari”, „Muhammara”, „Humus”, sau „Cik Kofte”.
„Haydari“, care este o cremă de iaurt cu mentă, mărar, unt și usturoi este la prețul de 27 de lei pe porție în meniu, însă pe nota de plată apare cu prețul de 29,70 lei. Cu aceeași diferență de preț apar și „Muhammara“, dar și „Humus“. În schimb, „Cik Kofte“, un fel de mâncare cu carne de vițel, condimente turcești, grâu măcinat și pastă iute, în meniu este la prețul de 32 de lei, iar pe nota de plată, 35,20 lei”, s-a plâns clientul.
Administratorul restaurantului a recunoscut greșeala și a explicat că unele prețuri sunt modificate pentru clienții fideli, cărora li se acordă o reducere de 10%. Cu toate acestea, în cazul de față, angajata care a eliberat nota de plată a înțeles greșit și a aplicat o mărire de 10% în loc de reducere.
Restaurantul cu specific turcesc a recunoscut eroarea și a încercat să remedieze situația, oferind clientului un platou de fructe și un desert „din partea casei”.
Sursa foto: Focuspress
„A fost, pur și simplu, o greșeală a colegilor noștri, pe care am recunoscut-o. Nu facem noi astfel de lucruri, nu avem nevoie de bani în plus”, a declarat unul dintre asociații localului.
Cu privire la lipsa bonului fiscal, reprezentanții localului au explicat că nota de informare este înmânată clientului pentru verificare, iar bonul fiscal este eliberat numai la cerere. În cazul în care clientul dorește factură, se emite bonul fiscal, altfel se aruncă.
„Nu putem să verificăm la ospătari dacă mai marcă ceva în plus sau în minus. Așa că se duce nota de informare, clientul verifică, iar dacă nu spune nimic și totul e în regulă, se încasează, nota vine la casă, iar dacă vrea factură, se scoate fiscalul. Dacă nu vrea factură, tot se scoate fiscalul, dar fiscalul îl aruncăm“, a conchis reprezentantul restaurantului turcesc, potrivit focuspress.ro