Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns. Cum a încercat un șofer român să îi convingă pe angajații RAR Tulcea să îi reînmatriculeze autoutilitara
Misiune mai puțin obișnuită pentru angajații de la RAR Tulcea, după ce o autoutilitară a fost adusă la reprezentanță pentru redobândirea certificatului de înmatriculare reținut în trafic.
„Cum nu se putea lua în calcul readmiterea în circulație a autovehiculului, proprietarul a mai făcut o ultimă încercare de a-i convinge pe colegii noștri că mașina funcționează corespunzător.
Rezultatul tentativei de a bascula bena poate fi observat în fotografii, iar totul s-a transformat într-o acțiune comună pentru readucerea componentei într-o poziție de siguranță”, conform Registrului Auto Român.
„Apărătorilor de noroi păreau noi”
Din lista de deficiențe constatate fac parte: existența unor componente confecționate artizanal, lipsa amortizoarelor spate, porțiuni ale șasiului străpunse de rugină sau funcționarea neconformă a sistemului de direcție.
P.S. apărătorile de noroi păreau noi…”, conchide sursa citată.
Nici o mașină nu mai poate circula pe piața auto fără RAR Auto Pass. Ce spune noua lege a kilometrajului
Legea referitoare la Registrul electronic al istoricului vehiculelor rutiere înmatriculate sau înregistrate în România a fost promulgată de președinte. E vorba de informațiile obţinute de către Registrul Auto Român cu ocazia prestațiilor efectuate, care implică identificarea vehiculului rutier, sau cu ocazia Inspecției Tehnice Periodice.
La vânzarea autoturismului, proprietarul va fi obligat să solicite RAR documentul RAR Auto Pass, din care să rezulte cu certitudine numărul real al kilometrilor parcurși de mașină de la ieșirea de pe poarta uzinei.
În cazul în care nu există informații anterioare referitoare la istoricul mașinii, RAR va elibera un document special care să ateste acest lucru. Falsificarea kilometrajului este infracțiune și poate fi pedepsită cu închisoare până la un an.
Registrul istoricului vehiculelor rutiere va fi constituit cu ocazia efectuării inspecției tehnice periodice în cadrul reprezentanţelor RAR sau al stațiilor de inspecţie tehnică periodică autorizate, din informațiile transmise RAR de către atelierele pentru inspecția tahografelor și/sau a limitatoarelor de viteză autorizate, din informațiile transmise RAR de către operatorii economici autorizați care desfășoară activități de reparaţii, de întreținere, de reglări funcţionale, de modificări constructive şi de reconstrucţie a vehiculelor etc. (Detalii suplimentare despre subiect aici…)