Hidroelectrica anunță faptul că indexul autocitit poate fi comunicat la numărul de telefon 0800.800.359 sau la adresa de e-mail: client.hidroelectrica.ro/autocitire.
Iată cui se pot adresa clienții Hidroelectrica în funcție de problemele pe care le întâmpină:
„- în situaţia în care factura vă este emisă greşit, puteţi să le scrieţi la [email protected]
– dacă doriţi să cereţi verificarea contorului, puteţi să le scrieţi la [email protected]
– pentru toate celelalte situaţii, puteţi să le scrieţi la [email protected]
– puteţi să contactaţi Hidroelectrica şi la call center apelând numerele 021/9834 sau 021/9861.
– pentru deranjamente (probleme tehnice), recomand să contactaţi direct distribuitorii ca să intervină cât mai repede, altfel găsiţi numărul de deranjamente de la Hidroelectrica şi pe prima pagină a facturii”, conform unui comunicat Hidroelectrica.
– numărul de telefon: 0800.800.359 sau la adresa de e-mail: client.hidroelectrica.ro/autocitire
Restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni, iar facturile pot fi plătite într-un interval de 45 de zile pentru clienții casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități, conform unui anunț al Hidroelectirca.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor.