Prima pagină » Actualitate » CURSA în care cad tot mai mulți români la rezervarea cazării. „Am fost informați cu 30 de minute înainte de check-in“

CURSA în care cad tot mai mulți români la rezervarea cazării. „Am fost informați cu 30 de minute înainte de check-in“

CURSA în care cad tot mai mulți români la rezervarea cazării. „Am fost informați cu 30 de minute înainte de check-in“

Tot mai mulți români se plâng că sunt victimele unor infractori care acționează fără probleme pe platformele de rezervări online pentru vacanțe. Mai nou, astfel de personaje și-au făcut loc și pe site-ul Booking.com, iar nimeni nu intervine.

Un membru al grupului de Facebook „Vacanțe do it yourself“ a povestit cum a fost păcălit după ce și-a rezervat un apartament în Oradea, pe site-ul Booking.com. Persoana care l-a înșelat a așteptat și l-a anunțat doar cu o jumătate de oră înainte de check-in că ar fi apărut o presupusă problemă.

„Bună seara! Joi, în 30.11, am fost informați cu 30 de minute înainte de check-in că din cauza unor probleme ale site-ului Booking au fost dublate rezervările. Apartamentul rezervat și achitat pentru 30.11-02.12 fiind ocupat. Gazda și-a cerut scuze, a zis că face demersurile să ne primim banii înapoi urmând să ne resune în 10 minute ca să ne propună altă variantă de cazare. Nu a mai revenit cu promisul telefon. Am fost nevoiți să căutam urgent o altă cazare”, scrie internautul.

Dacă spera că a doua zi măcar va rezolva problema, s-a dovedit că a fost naiv. Nici măcar faptul că i-a contactat pe cei de la Booking.com ca să le explice problema nu a mai contat.

„A doua zi, gazda avea telefonul închis sau m-a blocat, rezervarea pe Booking nu fusese anulată. Am sunat de mai multe ori la ore diferite, i-am scris și pe Whatsapp. Evident fără niciun răspuns. Booking ne-a răspuns astăzi că le-a gazda că ne-a oferit alternativă la cazare, ceea ce nu s-a întâmplat. Noi avem factură de la cazarea găsită în ultimul moment. Practic am fost victimele unei înșelătorii, gazda nu poate fi contactată. Ați avut situații similare soluționate favorabil?”, a întrebat el.

Așa a aflat că nu este singurul care a fost păcălit în acest fel și că escroci precum cel care i-a înșelat sunt hiperactivi și le strică oamenilor vacanțele fără ca cineva să le vină de hac, notează adevarul.ro

Țepe la rezervările online în toate țările

„O mulțime de probleme la cazare pe Booking din partea unor șmecheri români, din toate orașele. De ce oare nu se întâmplă așa și afară?”, a comentat cineva care nu aflase că astfel de lucruri se întâmplă cel puțin la fel de des și în străinătate.

Altcineva s-a și grăbit să-i dea dreptate și să caute o explicație” „Simplu, pentru că în România legea apără infractorii”

I-au corectat alți membri ai grupului, care au spus, cu subiect și predicat, că au avut probleme asemănătoare și în străinătate.

„Hai, lăsați… Eu am pățit-o mai urât decât se spune în postare, în mijlocul Bruxelles-ului, în Louise Bartai ,«capitala Europei»”, a povestit unul.

„Se întâmplă și în alte țări. Am pățit-o în Cracovia, Republica Moldova, Mozambic etc”, a spus altul.

„Am pățit-o în Serbia” și „Se întâmplă și în Italia să nu existe locația rezervată”, au fost alte două comentarii.

„Bună! Și noi am avut probleme cu Booking. Am avut o rezervare în Bulgaria, iar când am ajuns acolo, ni s-a spus că nu avem rezervare, hotelul nu avea colaborare cu Booking. Nu ne-a fost de nici un ajutor Booking, am primit răspuns că este confirmată rezervarea și atât”, a fost altă pățanie.

Altcineva și-a amintit că a avut o problemă în Croația și a pierdut 300 de euro din această cauză.

Citește și