Prima pagină » Actualitate » Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian
Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Dacia va fi vândută în Australia, prin intermediul importatorului Renault pe piața locală.

Planul ar putea aduce vânzări de mii de unități, la început, apoi câteva zeci de mii, estimează caradvice.com.

Este una din cele mai importante lansări Dacia din ultimii ani. Provocarea celor de la Dacia ține însă de faptul că în Australia volanul mașinilor se află pe partea dreaptă.

Dacia va livra astfel mașini produse special, similare celor vândute în Marea Britanie și Africa de Sud.

Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway și Dacia Duster vor fi printre modelele puse spre vânzare pe piața australiană.

Dacia intră pe piața din Australia. Provocări legate de siguranță

În 2022 australienii s-ar putea bucura de întreaga gamă Dacia.

Pentru a menține prețul scăzut, Dacia nu excelează la capitolul siguranță, cel puțin în testele realizate de autoritățile europene competente.

Mașinile Dacia vor trebui să treacă de testele ANCAP (Australasian New Car Assessment Program), lucru care se va întâmpla cu siguranță, scriu jurnaliștii caradvice.com, în situația în care autoritatea a aprobat mașini cu o stea, două sau trei produse de branduri chinezești precum LDV, Great Wall și MG.

Noile modele Dacia Sandero și Dacia Logan 2021 au obținut două stele (din cinci) la testele EuroNCAP.

Dacia Duster păstrează calificativul de 3 stele din 2017.

Dacia devine o divizie de sine stătătoare în cadrul Grupului Renault

Pentru prima dată de când Gru­pul Renault a preluat marca Dacia, sub conducerea lui Luca de Meo, brandul va avea propriul consiliu de administraţie, alături de Lada, în condiţiile în care sinergiile dintre cele două mărci vor creşte în următorii ani, scrie Ziarul Financiar.

Decizia a fost luată în contextul în care încă din vara anului trecut Luca de Meo anun­ţa faptul că fiecare marcă din grup trebuie să primească mai multă „libertate“ şi s-a declarat uimit de rezultatele Dacia în ceea ce priveşte profitabilitatea, informează Mediafax.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Cât ar trebui să mâncăm, de fapt, de Crăciun. Un medic trage semnalul de alarmă
Digi24
Rapoarte ale serviciilor secrete americane dezvăluie că Putin vrea să cucerească părți din Europa, inclusiv țări care sunt membre NATO
Cancan.ro
Zodia care termină anul 2025 în genunchi. Mihai Voropchievici: Din păcate, este prea târziu
Prosport.ro
Cea mai frumoasă profesoară de matematică din România e colega lui Gabi Tamaș!
Adevarul
Secretul bine păzit al statuii lui Ioan de Hunedoara: scrisori ascunse în bocancul de bronz
Mediafax
Ce va indica noua etichetă de pe electrocasnice. Cumpărătorii vor fi primii anunțați
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
”Măgărie”. Supărare mare după ce Alessia Pop a câștigat Vocea României
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Cele mai consumate băuturi din lume au un efect crucial pentru sănătatea oaselor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Universul invizibil dezvăluie noi indicii despre materia întunecată