Prima pagină » Actualitate » Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian
Dacia intră pe piața din Australia. Ce provocări va întâmpina marca low-cost pe continentul australian

Dacia intră pe piața din Australia. Dacia va fi vândută în Australia, prin intermediul importatorului Renault pe piața locală.

Planul ar putea aduce vânzări de mii de unități, la început, apoi câteva zeci de mii, estimează caradvice.com.

Este una din cele mai importante lansări Dacia din ultimii ani. Provocarea celor de la Dacia ține însă de faptul că în Australia volanul mașinilor se află pe partea dreaptă.

Dacia va livra astfel mașini produse special, similare celor vândute în Marea Britanie și Africa de Sud.

Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway și Dacia Duster vor fi printre modelele puse spre vânzare pe piața australiană.

Dacia intră pe piața din Australia. Provocări legate de siguranță

În 2022 australienii s-ar putea bucura de întreaga gamă Dacia.

Pentru a menține prețul scăzut, Dacia nu excelează la capitolul siguranță, cel puțin în testele realizate de autoritățile europene competente.

Mașinile Dacia vor trebui să treacă de testele ANCAP (Australasian New Car Assessment Program), lucru care se va întâmpla cu siguranță, scriu jurnaliștii caradvice.com, în situația în care autoritatea a aprobat mașini cu o stea, două sau trei produse de branduri chinezești precum LDV, Great Wall și MG.

Noile modele Dacia Sandero și Dacia Logan 2021 au obținut două stele (din cinci) la testele EuroNCAP.

Dacia Duster păstrează calificativul de 3 stele din 2017.

Dacia devine o divizie de sine stătătoare în cadrul Grupului Renault

Pentru prima dată de când Gru­pul Renault a preluat marca Dacia, sub conducerea lui Luca de Meo, brandul va avea propriul consiliu de administraţie, alături de Lada, în condiţiile în care sinergiile dintre cele două mărci vor creşte în următorii ani, scrie Ziarul Financiar.

Decizia a fost luată în contextul în care încă din vara anului trecut Luca de Meo anun­ţa faptul că fiecare marcă din grup trebuie să primească mai multă „libertate“ şi s-a declarat uimit de rezultatele Dacia în ceea ce priveşte profitabilitatea, informează Mediafax.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și