Prima pagină » Actualitate » Dacia ironizează BMW, care oferea anumite facilități prin abonament, inclusiv scaune încălzite: Oferă gratuit clienților un recipient cu apă caldă

Dacia ironizează BMW, care oferea anumite facilități prin abonament, inclusiv scaune încălzite: Oferă gratuit clienților un recipient cu apă caldă

Dacia ironizează BMW, care oferea anumite facilități prin abonament, inclusiv scaune încălzite: Oferă gratuit clienților un recipient cu apă caldă

Ca o reacție ironică la „oferta” BMW, care a anunța anul trecut că anumite funcționalități vor fi disponibile pe bază de abonament în viitor, inclusiv scaunele încălzite, Dacia a anunțat că va oferi în câteva showroom-uri din Marea Britanie niște recipiente cu apă caldă.

Acestea sunt disponibile ca parte a echipării de top de pe modelele Jogger, Duster și Sandero Stepway.

„Pornirea încălzirii din scaune, un plus la capitolul manevrabilitate, dar și accesul la diverse utilități care te asistă la șofat se numără printre exemplele recente care arată că diverși constructori auto încearcă să obțină bani în plus de la clienți pentru lucruri care sunt deja prezente pe mașinile lor”, se arată în comunicatul Dacia care anunță recipientele cu apă caldă ce vin în niște săculeți din material textil.

Aceste vor fi disponibile, pe 1 și 2 februarie 2023, la showroom-urile Dacia din Brent Cross (Londra), Trinity Way (Manchester) și Fendrod Way (Swansea).

Fiecare reprezentanță va primi câte 25 de recipiente care vor fi oferite oricui intră, între orele 09:00 și 16:00, după principiul „primul venit, primul servit”.

Dacia critică tendințele producătorilor auto de a pune tot mai multe paywall-uri între clienți și diverse funcționalități cu care mașinile lor vin deja echipate.

„Dacia este cunoscută pentru faptul că oferă produse simple, clienții având posibilitatea să acceseze toate opțiunile și funcțiile mașinii pentru care au plătit fără alt cost ulterior”, se mai arată în comunicatul Dacia, citat de presa britanică.

Anunțul BMW care a influențat oferta Dacia

Anul trecut, BMW reacționase la comentariile apărute în media după anunțul companiei potrivit căruia anumite funcționalități vor fi disponibile pe bază de abonament în viitor, inclusiv scaunele încălzite.

Poziția oficială a BMW este aceea că abonamentele oferă mai multă flexibilitate clienților, permițându-le acestora să acceseze diverse opțiuni care, altfel, nu sunt incluse în nivelul de echipare ales.

„Peste 90% dintre BMW-urile achiziționate în SUA au deja bifată opțiunea de încălzire în scaune,” preciza atunci BMW, afirmând că cei mai mulți clienți aleg să-și achiziționeze mașina cu această funcționalitate activată din fabrică.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele

Citește și