De-a lungul timpului, Nicușor Dan – primarul general al Capitalei, aflat la al doilea mandat – a fost acuzat că evită să răspundă la telefon atunci când este solicitat. Edilul, invitat în emisiunea Insider politic de la Prima TV, a specificat că, inițial, era sunat de multă lume, pentru co oricine avea o problemă îl „țintea” direct pe primarul general al Capitalei.
Între timp, a precizat Nicușor Dan, lucrurile s-au schimbat, iar din punctul său de vedere este un semnal pozitiv.
„Ăsta este semnul când conduci o administraţie nefuncţională: la începutul mandatului, oricine avea orice fel de problemă suna primarul general să o rezolve. De la copaci la orice fel de problemă. În momentul acesta, oamenii ştiu că există nişte directori, care au nişte responsabilităţi şi sună acolo”, a spus Nicușor Dan în timpul emisiunii.
Acum, a mai spus primarul general al Capitalei, primește cu 80% mai puține telefoane decât la începutul mandatului, în anul 2020.
Din punctul său de vedere, locuitorii Capitalei „știu la cine să sune” pentru problemele pe care le au, iar el este, astfel, „ocolit”. ”Acum e mult mai bine”, a concluzionat priomarul general al Capitalei.
„În momentul acesta, primesc cu 80% mai puţine telefoane decât primeam la începutul mandatului. Oamenii ştiu la cine să sune ca problemele să se rezolve fără să mai treacă pe la primarul general. La începutul de mandat a fost dificil. Numărul de apeluri depăşea capacitatea mea de a rezolva şi problemele acelea, şi altele care erau curente. Acum e mult mai bine”, a precizat Nicuşor Dan.
Citește și: