O nouă garsonieră din Cluj naște controverse în mediul online. Este vorba despre o locuință de doar 11 metri pătrați care se vinde cu 34.500 de euro.
Proprietarul unei garsoniere din Cluj a provocat discuții aprinse între internauți după ce a scos la vânzare o garsonieră de 11 metri pătrați, situată la etajul 4/4, în cartierul Gheorgheni.
Ceea ce este șocant la acest imobil este prețul. Pentru că aceasta se vinde cu suma de 34.500 de euro, adică 3.100 de euro, pe metru pătrat.
Prețul este extrem de mare, mai ales dacă ne gândim că un apartament din Dubai, de 67 de mp, se vinde cu 130.000 de euro, ceea ce înseamna 1.900 de euro pe metru pătrat.
Prețurile cu care se închiriază locuințe a continuat și luna trecută să crească la nivel național, mai ales în cazul apartamentelor din marile orașe, precum București sau Cluj-Napoca.
Deși Clujul a devenit în ultimii ani orașul cu cele mai scumpe locuințe din țară, Capitala vine puternic din urmă, înregistrând creșteri semnificative în luna octombrie, potrivit datelor analizate de imobiliare.ro.
Spre exemplu, în ceea ce privește apartamentele cu trei camere, cele din București sunt cele mai scumpe din țară, în timp ce Cluj-Napoca este lider la nivel național atunci când vine vorba despre garsoniere.
Pe segmentul apartamentelor cu două camere, cele două orașe sunt la egalitate în continuare.
Prețurile au stagnat la nivelul pieței din Brașov în luna octombrie, iar Constanța conduce în clasamentul celor mai semnificative majorări ale chiriilor într-un an. Iași și Timișoara se mențin orașe mai accesibile pentru cei care vor să se închirieze un apartament.
Segmentul chiriilor a continuat să fie vedeta pieței rezidențiale și în luna octombrie, după începerea anului universitar, iar acest lucru s-a întâmplat în contextul în care cererea a crescut și pentru apartamentele scoase la vânzare. Bucureștiul rivalizează cu Clujul în ceea ce privește prețurile practicate și își consolidează poziția de cel mai scump oraș pe segmentul apartamentelor mari unde chiria medie a ajuns la 675 euro”, spune Daniel Crainic, director de marketing Imobiliare.ro.
(Continuă să citești despre acest subiect AICI…)