Decizia NETFLIX care va afecta toți abonații din România. Anunțul va fi făcut în curând
Netflix ar putea lua o decizie-șoc în cel mai scurt timp, care va afecta toți abonații, inclusiv pe cei din România.
Totul se va concretiza, probabil, după încheierea grevei scenariștilor și actorilor de la Hollywood, nemulțumiți că ar putea fi înlocuiți de tehnologia inteligenței artificiale (A.I.).
Netflix ar putea majora tarifele abonamentelor sale
După succesul înregistrat cu interzicerea partajării parolelor, Netflix a sporit numărul de abonați cu aproximativ șase milioane în trimestrul al treilea, iar jucătorul nr. 1 din industria de streaming ar pregăti terenul pentru noi scumpiere, când va raporta câștigurile miercuri.
Netflix nu are rivali, chiar dacă pe piață mai există Disney, SkyShowtime, HBO Max, Prime etc.
Compania, asemuită cu una „de utilități”, potrivit analiștilor Bernstein, ar putea crește prețurile după încheierea grevei actorilor de la Hollywood, a relatat un articol la începutul lunii octombrie.
La cinci luni după ce a convocat o grevă care a aruncat Hollywood-ul în frământări fără precedent, Writers Guild of America (WGA) a aprobat săptămâna trecută un nou contract cu marile studiouri.
Netflix a rezistat în fața grevei, deoarece are o prezență internațională mai mare și o listă de conținut fără rivalitate.
Netflix ar putea crește prețurile opțiunilor sale fără reclame în lunile care urmează, pentru a împinge mai mulți abonați la celălalt nivel, unde reclamele ajută la obținerea de venituri mai mari pe utilizator.
Cei mai mulți utilizatori Netflix aleg planul fără reclame
Abonații Netflix preferă planul fără reclame. Planul Netflix standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, iar cel fără reclame începe de la 15,49 de dolari.
Abonamentul cu publicitate va aduce venituri de circa 188,1 milioane de dolari în T3 încheiat în septembrie, cu adăugări de 2,8 milioane de abonați, potrivit estimărilor Visible Alpha.
În general, Wall Street estimează că Netflix va anunța cele mai intimidante cifre trimestriale în privința abonaților în 2023, potrivit datelor LSEG.
Veniturile Netflix din T3 au crescut cu 7,7% la 8,54 miliarde de dolari, cea mai rapidă creștere din cinci trimestre, datorită unor producții de top, precum „Sex Education” și „Virgin River”, dar și a varietății inegalabile de documentare, mai ales în sectorul „true crime”.
Sursa foto: Captură