Prima pagină » Actualitate » Despăgubire de 3 EURO pentru o româncă, după ce a venit cu autocarul în Sibiu, din Austria. Șoferul a întârziat și nu exista toaletă

Despăgubire de 3 EURO pentru o româncă, după ce a venit cu autocarul în Sibiu, din Austria. Șoferul a întârziat și nu exista toaletă

Despăgubire de 3 EURO pentru o româncă, după ce a venit cu autocarul în Sibiu, din Austria. Șoferul a întârziat și nu exista toaletă

O tânără româncă în vârstă de 31 de ani, care trăiește în Austria Superioară și a călătorit, miercuri, 8 noiembrie, în România, cu un autocar, a primit o despăgubire de 3 euro din partea societății de transport, după un drum de coșmar.

Potrivit turnulsfatului.ro, miercuri seara târziu, femeia a așteptat într-o stație de autobuz din Linz să sosească autocarul.

Ea avea un drum de 15 ore de făcut, până la Sibiu, unde mergea la rude. În jurul orei 23.30, tânăra a început să își facă griji și a sunat la firma de tranport, care i-a spus că autocarul va veni în curând. Mijlocul de transport a sosit de abia la ora 1.45.

„Erau 4 grade, a trebuit să îngheț de frig peste 2 ore”, a povestit femeia.

Când i-a arătat biletul, șoferul de autocar a reacționat nepăsător, spunându-i să se așeze undeva, chiar dacă avea loc rezervat în față, deoarece i se face rău foarte repede.

Pe jos, în autocar, dormea o persoană, chiar dacă mai erau locuri libere și nimeni nu spunea nimic, povestește Elena D.

Autocarul fără toaletă. Opririle nu au fost suficiente

Ulterior, femeia a vrut să meargă la WC, dar nu era toaletă, deși călătoria dura foarte mult. Cele două opriri nu au fost suficiente.

La Sibiu, tânăra a luat legătura cu firma de transport, cerându-le rambursarea banilor, după călătoria de coșmar. Firma i-a cerut scuze, dar a informat-o că nu va primi banii pe drum, adică 42,99 euro.

O rambursare a sumei ar fi fost efectuată numai dacă întârzierea ar fi fost mai mare de 2 ore față de ora planificată de plecare și clientul ar fi anulat din acest motiv călătoria. Firma i-a rambursat doar 3 euro, adică costul rezervării locului.

Compania a explicat pentru Heute că autobuzul a întârziat din cauza unui blocaj în trafic. Cât despre rezervarea locului româncei, compania a spus că va discuta cu șoferul în cauză, deoarece angajații sunt obligați să se asigură că locurile rezervate rămân.

Sursa foto colaj: Pixabay (caracter ilustrativ)

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și