O tânără româncă în vârstă de 31 de ani, care trăiește în Austria Superioară și a călătorit, miercuri, 8 noiembrie, în România, cu un autocar, a primit o despăgubire de 3 euro din partea societății de transport, după un drum de coșmar.
Potrivit turnulsfatului.ro, miercuri seara târziu, femeia a așteptat într-o stație de autobuz din Linz să sosească autocarul.
Ea avea un drum de 15 ore de făcut, până la Sibiu, unde mergea la rude. În jurul orei 23.30, tânăra a început să își facă griji și a sunat la firma de tranport, care i-a spus că autocarul va veni în curând. Mijlocul de transport a sosit de abia la ora 1.45.
„Erau 4 grade, a trebuit să îngheț de frig peste 2 ore”, a povestit femeia.
Când i-a arătat biletul, șoferul de autocar a reacționat nepăsător, spunându-i să se așeze undeva, chiar dacă avea loc rezervat în față, deoarece i se face rău foarte repede.
Pe jos, în autocar, dormea o persoană, chiar dacă mai erau locuri libere și nimeni nu spunea nimic, povestește Elena D.
Ulterior, femeia a vrut să meargă la WC, dar nu era toaletă, deși călătoria dura foarte mult. Cele două opriri nu au fost suficiente.
La Sibiu, tânăra a luat legătura cu firma de transport, cerându-le rambursarea banilor, după călătoria de coșmar. Firma i-a cerut scuze, dar a informat-o că nu va primi banii pe drum, adică 42,99 euro.
O rambursare a sumei ar fi fost efectuată numai dacă întârzierea ar fi fost mai mare de 2 ore față de ora planificată de plecare și clientul ar fi anulat din acest motiv călătoria. Firma i-a rambursat doar 3 euro, adică costul rezervării locului.
Compania a explicat pentru Heute că autobuzul a întârziat din cauza unui blocaj în trafic. Cât despre rezervarea locului româncei, compania a spus că va discuta cu șoferul în cauză, deoarece angajații sunt obligați să se asigură că locurile rezervate rămân.
Sursa foto colaj: Pixabay (caracter ilustrativ)