Dezastrul WIZZ AIR și BLUE AIR continuă! Curse amânate și anulate zilnic. Nimănui nu-i pasă, ANPC ce face?!
Nervii pasagerilor au fost întinși la maxim – sâmbătă, 20 august – pe aeroportul Otopeni. Curse amânate, anulate, tratament mizerabil din partea operatorilor aerieni.
Oare ce face Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), condusă de Horia Constantinescu? Nu spunea chiar el că pune ordine în tot acest haos, că îi amendează pe acești operatori care nu respectă nici o regulă și batjocoresc continuu consumatorul? Cât mai sunt tolerați?
Pasagerii înghesuiți, deficit uriaș de scaune în aeroport, de locuri de așteptare, de spații chiar de așteptare. Temperatură toridă, aparatele de aer condiționat nu fac față la un volum așa de mare de oameni.
”Wizz air și Blue Air sunt companii care ar trebui interzise dacă autoritățile și-ar face treaba”, spun pasagerii indignați.
Un adevărat recital de bătaie de joc la adresa pasagerilor
Iar astăzi s-a desfășurat un adevărat recital de bătaie de joc la adresa pasagerilor: întârzieri pe banda rulantă + schimbări multiple de poartă. Un coșmar.
Iată câteva exemple transmise de pasageri:
- Wizz spre Napoli, cursa nr. W63153 – inițial pleca la 13:40, după aceea a fost mutată la 15:00, apoi la 15:45.
- Blue Air spre Kefalonia – nr. 0B1963 – inițial 15:00, după aceea la 16:50
- Wizz spre Viena – nr. W63053 – inițial 15:05, după aceea la 16:05
- Blue Air spre Preveza – nr. 0B1961- inițial 15:50, după aceea la 16:20
- Blue Air spre Lyon – nr. OB109 – inițial 16:20, după aceea la 17:20
Și exemplele pot continua. Cititorii care au întâmpinat dificultăți cu aceste două companii aeriene sunt rugați să ne scrie pe adresa office@gândul.ro. Intenționăm să înființăm o asociație care va prelua toată această situație și va deschide un proces colectiv.
”Singura concluzie”, mai spun pasagerii care au ajuns la capătul răbdării, ”ar fi evitarea completă a acestor două companii”.
Domnule Președinte al ANPC – de ce nu faceți nimic? Cât să–și mai bată joc de consumatori?