Gabriel Budescu, directorul general al Companiei Naționale pentru Investiții Rutiere (CNIR), a recunoscut, într-un interviu pentru GÂNDUL EXCLUSIV, faptul că nu există la nivelul companiei specialiștii necesari de care ar fi nevoie pentru gestionarea tuturor proiectelor. Oficialul a precizat că momentan sunt angajate doar 11 persoane, însă există 51 de posturi pentru care se vor face angajări care să suplinească volumul de muncă și de proiecte.
Reamintim că Ministerul Transporturilor a scos la licitație mai multe tronsoane pe drumurile aflate în administratea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. În cadrul ecesteia, funcționează CNIR, Compania Națională pentru Investiții Rutiere, al cărei director general este Gabriel Budescu.
Gabriel Budescu, directorul general al Companiei Naționale pentru Investiții Rutiere (CNIR), recunoaște că își dorește să fie angajați oameni cu experință, pe măsura complexității proiectelor.
„În acest moment, nu avem specialiști. Acum sunt 11 persoane angajate, doar 11. Avem 51 de posturi, pentru care am promovat concursurile de angajare și vom mai promova în perioada imediat următoare câteva.
Am cerut oameni cu experiență, deoarece, pentru aceste proiecte, preluându-le cumva din mers, este necesar să avem oameni cu experiență în domeniu și vom avea. Eu zic că undeva în două luni de zile, până derulăm concursul, până vor începe efectiv munca, vom avea personalul necesar să să derulăm aceste contracte.
De aceea, proiectele pe care le luăm și le vom promova – proiectare și execuție – sunt puțin mai ușor să le gestionăm. În momentul când vom prelua un proiect gen Ploiești-Brașov, acolo fiind și în execuție, trebuie să meargă lucrurile liniar, să nu se oprească, pentru că asta înseamnă întârzieri, potențiale penalități etc și atunci trebuie să fim foarte siguri că avem oamenii necesari pe fiecare post”, a explicat interlocutorul Gândul.
Urmăriți emisiunea integral:
CITIȚI ȘI: