Prima pagină » Actualitate » Dosar penal după ce a poftit la șampanie de fițe. Cum a luat bărbatul sticla de Moët cu 23,90 de lei

Dosar penal după ce a poftit la șampanie de fițe. Cum a luat bărbatul sticla de Moët cu 23,90 de lei

Dosar penal după ce a poftit la șampanie de fițe. Cum a luat bărbatul sticla de Moët cu 23,90 de lei

Un botoșănean are acum dosar penal, după ce a cumpărat o sticlă de șampanie Moët cu doar 23,90 de lei.

Isprava s-a petrecut joi după-masă, în jurul orei 18.00, când tânărul de 33 de ani a mers la un hipermarket din municipiul Suceava, pentru a cumpăra o sticlă de șampanie, scrie ziardesuceava.ro.

Bărbatul nu s-a mulțumit însă cu orice și a ales o sticlă de Moët&Chandon, care costă, în mod normal, 265 de lei.

Botoșăneanul a plătit doar o minusculă parte din sumă, 23,90 lei, după ce a schimbat eticheta sticlei cu cea a unui produs mult mai ieftin.

Pentru fapta sa, bărbatul are acum dosar penal pentru înșelăciune. Valoarea prejudiciului cauzat de botoșănean este de 241,1 lei.

Moët & Chandon, luxul în pahar

Moët & Chandon este un producător de vinuri scumpe, deținut în parteneriat cu compania de produse de lux LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE.

Moët & Chandon este unul din cei mai mari producători de șampanie din lume. Compania a fost înființată în 1743 de Claude Moët și în prezent deține 1.190 hectare de viță de vie, producând anual circa 28 milioane sticle de șampanie.

Totul a început sub denumirea Moët et Cie, compania înființată de comerciantul de vinuri Claude Moët din Epernay, care a început să livreze vin din Champagne la Paris.

Domnia Regelui Louis XV a coincis cu cererea uriașă pentru vinul spumant. După înființarea companiei, acesteia i s-a alăturat Claude-Louis, fiul regelui și clientela pentru vin a fost formată din nobili și aristocrați.

În 1833, compania a fost redenumită Moët et Chandon, după ce Pierre-Gabriel Chandon de Briailles, cumnatul lui Remy Moët, s-a alăturat companiei, ca partener al lui Jean-Remy Moët, nepotul lui Claude Moët.

După introducerea conceptului unei șampanii de lux în 1840, Moët a promovat primul produs în 1842. Brut Imperial, cel mai vândut brand, a fost prezentat în 1860. Un alt brand celebru este Dom Perignon, botezat după numele unui călugăr benedictin, cunoscut în legendă drept „Părintele Șampaniei”.

Tranziția spre LVMH

Moët et Chandon au fuzionat cu Hennessy Cognac în 1971 și cu Louis Vuitton în 1987, devenind LVMH, cel mai mare grup de produse din lux din lume, cu venituri de 16 miliarde de euro. Moët et Chandon este furnizorul oficial de șampanie al Reginei Elisabeta II.

În 2006, Moët et Chandon Brut Imperial a lansat o șampanie extrem de rară, „Be Faboulus”, cu sticla decorată cu cristale Swarovski.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele